MuscleMeat

Football Manager 2011

kan je nou een patch installeren op een gedown versie? patch 11.1 is al uit

Die fm patches hebben er een handje van te werken op gekraakte installaties maar dan wel op zo'n manier dat je spel heel subtiel verdoet raakt.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe gaat het bij de game's? Ik heb jammer genoeg niet heel veel tijd om te spelen.

Gister en vandaag even gespeeld. Goede voorbereiding gehad met Ajax. Toen 3-2 van Twente gewonnen voor de JC Schaal. 5-1 van AA Gent(Voorronde CL) Roda JC 4-2(1e competeitiewedstrijd). Met Eriksen, Urby en Suarez als absolute uitblinkers.

Voorin begint het te lopen, met mijn zelfgemaakt 442(ruit). Alleen moet ik kijken hoe ik mijn verdediging stabiel krijg. Ik heb mijn gehele staff en scouting eruit gegooid, op een enkeling na. Pfoe wat zaten er slechte staffleden bij.

Vervelende is dat je niet veel kan kopen, je zit al behoorlijk hoog in je salarisbudget. Ben Lindgren kwijtgeraakt voor 3.5m. Olegeur en Atouba wil ik nog kwijt. Heb Fazio gehaald voor 600k Sevilla. Echt een topertje als je hem goed traint(ben ik mee bezig)
Verder Ansaldi, Clemente Rodriquez, Moreno en Monzon gehuurd. En een hoop spelers op uitleenbasis gestuurd naar Volendam en Almere City.

2wf7hid.jpg

grote schoonmaak:D, 20milj ter beschikking
alleen badelj voor 4mil gehaald. Verder niemand tot de winterstop.

---- -Suarex------ El Ham-----------

Sulejmani--- Badelj----- ....------------------

--------- Enoh------------- Lindgren/Taino

Blind -- Vertonghen-- alderweireld ----- Van der wiel

------------ Stekelenburg------------------

2wf7hid.jpg

grote schoonmaak:D, 20milj ter beschikking
alleen badelj voor 4mil gehaald. Verder niemand tot de winterstop.

---- -Suarex------ El Ham-----------

Sulejmani--- Badelj----- ....------------------

--------- Enoh------------- Lindgren/Taino

Blind -- Vertonghen-- alderweireld ----- Van der wiel

------------ Stekelenburg------------------

Opmerkelijke verkopen:rolleyes:

Eriksen heeft een PA van 4.5 ster. Met goede training kan je daar een wereldspeler van maken. Urby had je meer voor kunnen krijgen. In Suk en Lodeiro zitten ook veel potentie.

Badelj ipv Eriksen/Lodeiro is sowieso opmerkelijk:D

Nog verrichtingen hier?

ik zal binnenkort ook wel ff screenshotje van mn team maken.

Eriksen sowieso nooit verkopen. Wat een baas is dat.

Na het uitpakken de img file mounten met daemon-tools (freeware) = virtuele cd/dvd drive. En vervolgens installeren??

Is een vrij standaard methode toch??
Hoe moet je mounten?? pff kan er echt niets van.
Heb daemon tools gedownload maar ik weet niet hoe je moet mounten(weet niet eens wat dat betekent:()

Zulke spellen koop je toch gewoon. Je gaat er als het goed is letterlijk maanden aan besteden, dan wil je toch gewoon dat het goed werkt. Kost je een paar tientjes en stimuleer je ontwikkelaars van kwaliteitsgames. Stelletje paupers hier die maanden spellen spelen waar ze geen cent voor betaald hebben.

Zulke spellen koop je toch gewoon. Je gaat er als het goed is letterlijk maanden aan besteden, dan wil je toch gewoon dat het goed werkt. Kost je een paar tientjes en stimuleer je ontwikkelaars van kwaliteitsgames. Stelletje paupers hier die maanden spellen spelen waar ze geen cent voor betaald hebben.
:d

Aait speel met anderlecht en heb mijn twee voorrondes voor champions leaugue gewonnen tegen bate borisov en salzburg. In de competitie op een tweede plaats achter standard.

Ben ik de enige waarbij windows media center opent als ik FM afsluit??

Iemand nog ideeen voor een VR en AMR (voor Ajax)?

Vandaag maar weer eens beginnen met FM denk ik.

Mensen die nog spelen met Ajax?

Nee sorry, ben meer van de normale FIFA

speel met anderlecht, vrijwel volledige ploeg argentijnen en brazilianen...

:fuu: net Real in de kwartfinale CL...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven