AndroidHealthClinic

Review Formass - Dorian Yates Approved

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
  • - Kwaliteits weightgainer die zijn gelijk niet kent
    - Maximale en langdurig spierafbraak remmend effect
    - Supplement voor spieropbouw
    - Alleen koolhydraten met lage glycemische index
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heerlijk, banaan
  • Welke dosis heb je gebruikt? 6 maatscheppen verdeeld per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Gymshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering en gratis goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €39,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, uitstekende mass gainer met de beste smaak voor een weightgainer

Mijn review:

Dorian Yates Formass review. Een weightgainer gebruikt als maaltijdvervanger op het werk voor tussendoor. Een top product moet ik zeggen. Koolhydraten zijn gebruikt met een lage glycemische index, genoeg proteïne per serving en een minimale hoeveelheid verzadigd vet. De smaak is ook geweldig, lekker luchtig en als je hem even laat staan voordat je hem opdrinkt krijgt hij de structuur van dikke bananen vla. Het fijnste van deze weightgainer vind ik dat hij gemaakt is om met water te mixen, tot nu toe wordt er bij de weightgainers die ik geprobeerd heb altijd aangeraden om te mixen met melk. De prijs is wel wat minder, maar dat komt omdat je het hier hebt over een product uit een hogere kwaliteitsklasse, en daarbij een hogere prijsklasse.. Om een overzicht te handhaven heb ik plus- en minpunten bij elkaar opgeteld.

Plus- en minpunten+-

Pluspunten+
+ Minimale hoeveelheid verzadigd/transverzadigd vet
+ Koolhydraten met lage glycemische index
+ Heerlijke luchtige smaak
+ Bereiden met water ipv melk

Minpunten-
- Prijs is wel een minpunt, 2250 gram voor 40 euries

Conclusie: Alleen de prijs is een aardig minpunt. Voor de rest is het een topproduct. De smaak en structuur van de shake verveelde geen moment en ik zou zo weer een pot opmaken. De beste weightgainer die ik tot nu toe geprobeerd heb, Formass. Cijfer: Een welverdiende 9 onder de weightgainers!

dorianyates_formass.jpg

Laatst bewerkt:
miss makkelijke ook de voedingswaarde enzo erbij te zetten

Terug
Naar boven