Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thijsbeer zei:Ik vind Eminem tekstueel niet briljant, Fort Minor vind ik meer briljant. Maar de briljanste is natuurlijk Tupac. Maar Eminem vind k maar k*t, hij heeft zo'n ****ing k*t kinderstem..
`Klaaswitz zei:Linkin Park, uw dagelijkse ingredienten over het leed van schoolgaande pubers die de druk van diepgaande geestelijke problemen als gedumpt worden, niet geaccepteerd worden en het niet op tijd af hebben van huiswerk als ware rockhelden van zich af schreeuwen!
Whahaha zo waar!!! Karma houdt je tegoed bro!Luukie23 zei:dat heeft toch niks met z'n teksten te maken!!! lees die teskten maar eens door. Z'n woordkeus, z'n zinsbouw; beter kan bijna niet
Thijsbeer zei:Tuurlijk heeft dat met de teksten te maken, als iemand een k*tstem heeft luister je toch niet naar de teksten, dan kun je ze niet aanhoren. En het kan beter, Fort Minor & Tupac!
acidreign zei:Eminem past lyrisch in het rijtje van Tupac en Notorious, daar ben ik het zeker mee eens.
Begrijp gewoon niet waarom hij er ineens over begint, denk dat ze dit topickapen noemen![]()