AndroidHealthClinic

Fortarock

Ano_200622

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
2.886
Lengte
2m
Massa
158kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

ZATERDAG 1 JUNI 2013 GOFFERTPARK NIJMEGEN

Rammstein

Volbeat

Motorhead

Heaven Shall Burn

Mastadon

Amon Amarth

Hatebreed

Kreator

Airbourne

Five Finger Dead Punch

Entombed

Enslaved

Opeth

Finntroll

Amenra

Hacktivist

Delain

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 10:26 ----------

Nog meer mensen die hier heen gaan? Ik heb Ramstein, Hatebreed, Volbeat en Motorhead al is live gezien. Five finger dead punch lijkt me ook best lachen.
Misschien kunnen we een moshpitmeet regelen oid.

Ik ben er ook bij :hedbang:

Meh, mooie van Fortarock voorheen waren de verrassingen en diversiteit. Van werkelijk alle genres binnen de metal stond er wel wat. Ook de "kleinschaligheid" (alhoewel..toch steeds zo'n 4000 man) en goede sfeer.

Nu hebben zij duidelijk gekozen voor de grote namen en het grote publiek. Nieuwe locatie enz.
Ben naar alle voorgaande edities geweest maar vorig jaar was er bijv. al geen doom band meer te bekennen en zat er deze keer dus ook aan te denken om over te slaan.
i cry evrytiem
Tenzij DBB georganiseerd de moshpits leeg wil gaan rauzen. :rocker2:

• Topic Starter Topic Starter
Meh, mooie van Fortarock voorheen waren de verrassingen en diversiteit. Van werkelijk alle genres binnen de metal stond er wel wat. Ook de "kleinschaligheid" (alhoewel..toch steeds zo'n 4000 man) en goede sfeer.

Nu hebben zij duidelijk gekozen voor de grote namen en het grote publiek. Nieuwe locatie enz.
Ben naar alle voorgaande edities geweest maar vorig jaar was er bijv. al geen doom band meer te bekennen en zat er deze keer dus ook aan te denken om over te slaan.
i cry evrytiem
Tenzij DBB georganiseerd de moshpits leeg wil gaan rauzen. :rocker2:

Denk dat het een waardige vervanging wordt van dynamo/ozzfest/fields of rock? Ik vind het wel een leuke line up, ik ben dan ook totaal niet van de doom.

Ik ben van de partij.

nog maar 111 nachtjes slapen!

t*fus t*ring t*fus, volgens mij ben ik dan op vakantie. Rammstein en hatebreed.. :heart:

Rammstein is met dubbel m. Maar dat zijn wel allemaal toffe bands die daar komen.

op aangepast en bands toegevoegd.

jep ben erbij
had kaartje al earlybird gekocht op de gok, gelukkig goedgekomen want rammstein doen we het niet voor
ik ga voor
Amon Amarth
Hatebreed
Entombed
Opeth
Finntroll
Amenra

Ja toen ik zag dat ze Opeth hadden geboekt heb ik toch maar wel een kaartje gekocht want ja. :o

Terug
Naar boven