Fitness Seller

Fortarock

aan de mensen die gaan zeker AmenRa checken. Weet niet of het open air ook zo zal overkomen qua sfeer maar sowieso de moeite.
Entombed=classic!

Ik zie dit als voorgerecht voor Rock am Ring :D .

• Topic Starter Topic Starter
nog maar 12 nachtjes slapen!

Aanwezig!! :heart:RAMMSTEIN

Mocht er iemand willen meeten, ik ben bij de volgende bands vooraan te vinden.
Rammstein

Volbeat

Motorhead

Heaven Shall Burn

Amon Amarth

Hatebreed

Five Finger Dead Punch

ik sta bij ongeveer dezelfde bands + amenra + enslaved
geen id waar :p

Superk*t dat ik niet kan, staan wel een hele zooi mooie namen tussen. Hacktivist is ook echt ziek.

Daar!
Hopelijk beter weer dan in België.

Ja ziet er goed uit, vrij ideaal weer. (Om me in m'n hoodie te verstoppen voor alle DBB'ers met grote opgeblazen roze penissen aan hun hoofd en armen gebonden. Trek ik aan de touwtjes van m'n muts en hop zo erlangs)
Gaat druk worden geloof ik. Paar leuke bandjes wel.

Ja ziet er goed uit, vrij ideaal weer. (Om me in m'n hoodie te verstoppen voor alle DBB'ers met grote opgeblazen roze penissen aan hun hoofd en armen gebonden. Trek ik aan de touwtjes van m'n muts en hop zo erlangs)
Gaat druk worden geloof ik. Paar leuke bandjes wel.

lol?

imagessmile.jpg

veel plezier morgen!

Ja jij ook

Hahahaha ondanks dat zijn ogen uit zijn kop zijn gepulkt kan hij nog lachen!

Hee moet je niet zomaar grapjes over maken.
En soms leer je zoiets pas the hard way. Vroeger liep ik ook wel eens over straat en dan spreek ik iemand aan, hee heb jij msn? gelijk toevoegen en dan zo'n smiley en dan ging het ook vaak van Kijk z'n ogen zijn uitgepulkt haha! En die ander Hee maar mijn ogen zijn ook uitgepulkt. Terwijl ik het er helemaal niet aan af zag bij die persoon. Awkwaaard! :o

• Like
Waarderingen: mat
textures vervangt five finger death punch

Terug
Naar boven