AndroidHealthClinic

Forza motorsport 3

komt donderdag maar uit voor de mensen die het legaal kopen zoals ik :)

Kan je effe checken of er bij mitsubishi een colt ralliart of czt inzit :)?

zie naar dit spel al heel lang uit :)

Hoe gaat dit in zijn werk, zoals jij het doet? gewoon downloaden en branden op een dvd en je kan spelen of zo?

• Topic Starter Topic Starter
komt donderdag maar uit voor de mensen die het legaal kopen zoals ik :)

Kan je effe checken of er bij mitsubishi een colt ralliart of czt inzit :)?

zie naar dit spel al heel lang uit :)

Hoe gaat dit in zijn werk, zoals jij het doet? gewoon downloaden en branden op een dvd en je kan spelen of zo?

Zal is kijken zometeen. Indd downloaden branden en spelen..

linkje dan :p

Hier moet je ff opzoeken: www.binsearch.info

(Forza.Motorsport.3.PAL.X360-Allstars)] - "all-fm3a.par2"

(Forza.Motorsport.3.PAL.X360-Allstars)] - "all-fm3b.par2"

Zijn 2 dvd's van 7,44 gig. 15 gig in totaal dus.

Wie gaat hem spelen? Ik heb hem net gebrand voor de 360 maar ga hem nog maar niet online spelen.. Misschien ff offline.. Ziet er in ieder geval goed uit :)

Als je offline speelt heb je net zoveel kans dat je gebanned wordt dan wanneer je online speelt. Op het moment dat jij je internetkabel er in doet, wordt je game library doorgestuurd naar Microsoft met alle data erbij. Beter nog even wachten :)

Als je offline speelt heb je net zoveel kans dat je gebanned wordt dan wanneer je online speelt. Op het moment dat jij je internetkabel er in doet, wordt je game library doorgestuurd naar Microsoft met alle data erbij. Beter nog even wachten :)

Ja daar zat ik ook aan te denken. Ik wacht er nog wel ff mee dan.. Ik had hem er wel ff in net. Alleen om je game history te verwijderen moet je online gaan. Das wel jammer hehe.

Laatst bewerkt:
moet je zeker wel een omgebouwde 360 hebben ofniet?

Hij staat nu in mn download lijst. Kan ik hem fijn in de herfstvakantie spelen. Hoe zit dat eigenlijk met die 2 disc's??? iemand enig idee?

Hij staat nu in mn download lijst. Kan ik hem fijn in de herfstvakantie spelen. Hoe zit dat eigenlijk met die 2 disc's??? iemand enig idee?

. Ik had hem er even in toen vroeg hij in het spel om de andere erin te doen om te installeren. Die andere moet geïnstalleerd worden dus, anders mis je van alles.

Ik heb de demo gedownload maar ik vind dat de camera niet goed staat. Te hoog en te ver van de wagen. Naar mijn mening zorgt dit voor minder realisme, minder gevoel van zwaarte en simpelweg meer afstand van de wagen, niet?

Ik heb de demo gedownload maar ik vind dat de camera niet goed staat. Te hoog en te ver van de wagen. Naar mijn mening zorgt dit voor minder realisme, minder gevoel van zwaarte en simpelweg meer afstand van de wagen, niet?

ik speel cockpitview nu, vind ik veel beter :)

Terug
Naar boven