Fitness Seller

Forza Motorsport 4

69ingChipmunks

Ripped Bodybuilder
Waardering
322
Lengte
1m81
Forza Motorsport 3 inmiddels verkocht, werd tijd voor iets nieuws... Uiteraard deel 4

Zit ik wel met een ''probleempje''. Je moet zo'n schijf installeren wat vrij veel geheugen kost en ik heb nog zo'n hele oude xbox met 12gb harddisk die niet genoeg ruimte heeft (door spellen als Forza 3, BF3, GoW3 expansions, Arcade games etc.)

Kan ik Forza Motorsport 3 er gewoon helemaal vanaf fl*kkeren of krijg je wat extra's in Forza 4 als je Forza 3 hebt gespeeld? ( Exclusieve auto's, skins e.d. )
Had wat gehoord over auto's importeren. In principe zou ik helemaal overnieuw willen beginnen, maar aangezien ze in Forza 4 geen Porsche hebben (dacht ik?) kan ik mijn oude Porsche dan wel importeren? :D

ALs je forza drie als game gespeeld hebt krijg je extra auto's maar denk niet dat je ze kan importeren nog niet geprobeerd . EN die content er gewoon afdoen van forza 3. Alleen als je alle car packs er bij wilt van forza zal je wel weer in de problemen komen mischien extra schijf kopen ?

Forza 4 Zit wel RUF

• Topic Starter Topic Starter
ALs je forza drie als game gespeeld hebt krijg je extra auto's maar denk niet dat je ze kan importeren nog niet geprobeerd . EN die content er gewoon afdoen van forza 3. Alleen als je alle car packs er bij wilt van forza zal je wel weer in de problemen komen mischien extra schijf kopen ?

Forza 4 Zit wel RUF

Oke, maar hoe zien ze dat dan meestal als ik Forza 3 content heb gespeeld? Wordt dit automatisch gekoppeld aan mijn account of is dit gelinked aan mijn saved content?
Wat houden die extra auto's in? Krijg je die ALLEEN las je Forza 3 hebt gespeeld of krijgt iedereen de mogelijkheid om deze te unlocke of te kopen?
Vind zelf altijd het leukste om helemaal vanaf 0,0 te beginnen ipv gratis auto's te ontvangen die ik later ook kan unlocke.

Meestal download ik maar 1 of 2 car pack van Forza. Vind het anders een beetje te duur worden.

Heb nog wat externe schijfjes liggen ( USB sticks ). Daar sla ik meestal incidentele dingen op als demo's e.d.
Geen geld om een nieuwe harde schijf te kopen van 50-100 euro :p

Je krijgt bij FM4 een soort van loyaliteitsbonus als je eerder FM3 hebt gespeeld. Als je level 50 hebt bereikt in FM3, dan krijg je 5 bonus auto's. Denk dat je FM3 het beste erop kan laten, dan FM4 starten en je bonus incasseren. Vervolgens sla je je voortgang in FM4 op. Tenslotte kan je al het overbodige van FM3 verwijderen. Vanaf dat moment kan je FM4 installeren.

Ok thanks, zal het doen. Krijg volgende week dinsdag Forza 4 binnen hopelijk...

Is het wat, Forza 4 ten opzichte van zijn voorgangers?

Laat ik voorop stellen dat ik altijd al auto liefhebber ben geweest. Daarnaast ben ik een console gamer en ik ben een hele grote fan van Gran Turismo sinds GT1 in het Japans op de playstation 1.

Ik heb dan ook met heel veel geduld moeten wachten op GT5. Tijdens het spelen van dit spel kwam ik er achter dat het een grote teleurstelling was. Ik wil een Impreza boxwemotor horen roffelen, een Ferrari moet janken en AMG v8 moet brullen. Niets van dat alles in GT5, het geluid is ronduit gaar. Bovendien moet je allerlei races doen waar je op dat moment wellicht geen zin in heb, omdat je anders niet verder komt in het spel. Needless to say dat mijn gelimiteerde oplage van GT5 stof aan het happen is.

FM4, deed mij weer realiseren wat mijn band met auto's is. Ik heb mij bijzonder vermaakt met mijn eerste auto in het spel, de Aygo. De roffel van de 3 cylinder is zoals dat in het echt ook klinkt. Een BMW e60 M5 klinkt prachtig met z'n V10. Met het geluid is dan ook niets mis.
In the career mode kan je steeds kiezen uit 3 categorieën van auto's waarmee je kan racen: je kunt dus elke race rijden met een hele snelle auto, maar ook met een veel langzamer auto. Ideaal, want dit zorgt ervoor dat je bijna altijd een categorie van auto's kan kiezen waarmee je kan en vooral wilt racen.

Ook heb ik erg genoten van de Autovista modus. Tip: stap de Ferrari F50 in en start deze auto. Je zult je oren niet geloven.

Al met al heb ik FM4, met heel veel plezier gespeeld. Ik heb al een tijd niet gegamed, maar ik krijg weer zin om verder te gaan met FM4, doordat ik dit type. Ik zit nog op level 57 of zoiets, dus ik kan nog een tijd vooruit.

Laat ik voorop stellen dat ik altijd al auto liefhebber ben geweest. Daarnaast ben ik een console gamer en ik ben een hele grote fan van Gran Turismo sinds GT1 in het Japans op de playstation 1.

Ik heb dan ook met heel veel geduld moeten wachten op GT5. Tijdens het spelen van dit spel kwam ik er achter dat het een grote teleurstelling was. Ik wil een Impreza boxwemotor horen roffelen, een Ferrari moet janken en AMG v8 moet brullen. Niets van dat alles in GT5, het geluid is ronduit gaar. Bovendien moet je allerlei races doen waar je op dat moment wellicht geen zin in heb, omdat je anders niet verder komt in het spel. Needless to say dat mijn gelimiteerde oplage van GT5 stof aan het happen is.

FM4, deed mij weer realiseren wat mijn band met auto's is. Ik heb mij bijzonder vermaakt met mijn eerste auto in het spel, de Aygo. De roffel van de 3 cylinder is zoals dat in het echt ook klinkt. Een BMW e60 M5 klinkt prachtig met z'n V10. Met het geluid is dan ook niets mis.
In the career mode kan je steeds kiezen uit 3 categorieën van auto's waarmee je kan racen: je kunt dus elke race rijden met een hele snelle auto, maar ook met een veel langzamer auto. Ideaal, want dit zorgt ervoor dat je bijna altijd een categorie van auto's kan kiezen waarmee je kan en vooral wilt racen.

Ook heb ik erg genoten van de Autovista modus. Tip: stap de Ferrari F50 in en start deze auto. Je zult je oren niet geloven.

Al met al heb ik FM4, met heel veel plezier gespeeld. Ik heb al een tijd niet gegamed, maar ik krijg weer zin om verder te gaan met FM4, doordat ik dit type. Ik zit nog op level 57 of zoiets, dus ik kan nog een tijd vooruit.

Nice! vond het geluid in FM3 ook altijd al geweldig. Het hele huis stond te trillen zodra ik in mijn Mercedes AMG stapte. Maakt je kinderdroom toch net iets 'realistischer', in die supercars stappen die je zelf toch nooit voor je huis zult hebben staan :rolleyes:

Krijg 'm morgen binnen als 't goed is, kan niet wachten :D
Al een tijdje geleden dat ik FM3 gespeeld heb.

Heb je inmiddels kunnen spelen?

Ja, wilde net een update hier plaatsen :D

Geweldig spel. Graphics zijn er zeker op vooruitgegaan, de metallic lak ziet er nu nog realistischer uit. Daarnaast is het geluid van de motoren natuurlijk geweldig, het gebrul van m'n mustang of het schreeuwend geluid van m'n nissan :D

Enigste tegenvaller is dat ze veel oude mappen van Forza 3 hebben gebruikt en deze maar een klein beetje aangepast.

Verder is de voice over van Jeremy Clarkson wel een leuke toevoeging.

Terug
Naar boven