MuscleMeat

foto Arnold vs Ronniie !

dit is al de 2e keer dat je deze link post:(

staan mooie foto's tussen
ik weet niet wie ik verkies arnold heeft een streeffysiek en ronnie is gewoonweg bruut!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
wtf deze zag ik op een van die pagina's

monster triceps :haar: :haar: :windup:

Is al eens gepost.

Blijft leuk om zien.

zo die been verschil van arnold vs ronnie bizar
maar die tricp is ook wel te erg...

kvind arnold beter

omdat het arnold is? die ronnie is gewoon 9x groter.. maar ja...

Nice chest die ene foto, en wat een triceps....mooi

arnold is de betere grote massa op borst en biceps is ook stuk groter, geen opgeblazen buik en benen, maar wel de mooie definitie

arnold is de betere grote massa op borst en biceps is ook stuk groter, geen opgeblazen buik en benen, maar wel de mooie definitie

ja vind ik ook, coleman wint duidelijk als het op massa aankomt maar ik vind arnold er gewoon beter uitzien, ziet er athletischer uit, arnold zen armen zien er ook beter uit imo + ben nooit fan geweest van TE dikke bovenbenen/core

Ga toch voor arnold dan, geen opgeblazen buik en zn borst is imo ook wat beter... Verder is ronnie natuurlijk groter, maar groter wil niet zeggen beter ;)

op de cover van de nieuwe flex staat een monster pic van arnold, damn, respect hoor
maar tegenwoordig gaan ze meer voor massa ;)

op de cover van de nieuwe flex staat een monster pic van arnold, damn, respect hoor
maar tegenwoordig gaan ze meer voor massa ;)

arnold de eik, ik vind hem ook beter gebouwd dan ronnie, buik, benen,taille van arnold is 86 cm juist zoals ik maar de rest wil niet volgen:p

Terug
Naar boven