AndroidHealthClinic

Foto´s

f3arl3ss

Cool Novice
Waardering
0
ik weeg rond de 60 kilo bij 1.75m. dat is niet erg veel en ik wil graag rond de 70 a 75 kilo wegen.
ik ga vanaf volgende week strak naar sport school. 3 dagen in de week.
Maar ik weet niet welke schema ik moet volgen om zo goed mogelijk resultaat te halen.
ik dacht aan rippetoe of fullbody of split training....maar ik weet niet wat het beste voor mij is.
naast mijn dagelijksevoeding ga ik ook carb gainer van xxl nutrician gebruiken.(naast mijn dagelikse voeding en niet als vervanger). 2 x 50 gram in een dag ....smorgens en voor het slapen.

ik zou graag willen weten hoe ik het beste resultaat kan krijgen. welke schema ik moet gebruiken enof welke oefeningen.

bijvoorbaat dank.

ps: mn excuses voor de slechte fotos ik ben niet echt photoshop pro

Laatst bewerkt:
Waarom al die moeite de achtergrond weg te knippen ?

Heb je een roze barbie kamer ofzo :D ?

Verder weinig op foto's te zeggen je moet nog starten.

Begin lekker met rippetoe.

Lees de stickies. Bereken je dagelijkse behoefte en stel een degelijk voedingsschema op.

Eet, train en rust goed.

• Topic Starter Topic Starter

kamer achtergrond vond ik heel erg storend vandaar.....maar dus rippetoe is de beste keuze?

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Lees de stickies. Bereken je dagelijkse behoefte en stel een degelijk voedingsschema op.

Eet, train en rust goed.

hoe bedoel je dat:s

kamer achtergrond vond ik heel erg storend vandaar.....maar dus rippetoe is de beste keuze?

Ja rippetoe is goed om te beginnen.
Ander full body schema gaat ook wel goed volgens mij.
Mijn voorkeur is toch om split niet als start te doen.

Voedingschema is zeker even belangrijk dat hoe je traint.
Zeker de sticky's ook eens lezen daarover.
Probeer dan iets dergelijks op te stellen hoe je gaat eten.

Alleen goed eten of alleen goed trainen is niet genoeg, alle 2 moet goed inorde zijn en daar draaid te sport rond.

wat een fackin rare quote lauw

Jij moet wel een megalul hebben als ik die vlekken die.

Ik snap nooit waarom iemand zijn ectoïsm zo breed uitmeer hier, ga lekker trainen en zet over een jaartje of 1.5 een foto met progressie erlangs.

3x per week fullbody
+500 kcal boven je onderhoud (kom je niet aan? verhogen. word je te dik? verlagen)
minimaal 8 uur slaap.
en veel eiwitten.
oh en sticky's lezen

Jij moet wel een megalul hebben als ik die vlekken die.

valt mee hoor, kijk maar wat hier hangt:

ej8kuq.jpg

Laatst bewerkt:
dus rippetoe beste optie ....maar ik begrijp rippetoe niet egt.....vanaf welke gewicht ik moet beginnen met bijv. bp en deadlift......of military press....

dus rippetoe beste optie ....maar ik begrijp rippetoe niet egt.....vanaf welke gewicht ik moet beginnen met bijv. bp en deadlift......of military press....

zorg eerst maar dat je de techniek onder controle hebt. daarna ga je de grens opzoeken. doe iets van 8-12 reps per set en dan iets van 2-4 sets.

ik zorg altijd dat ik in de set altijd net wel net niet de laatste rep in de set kan maken.

wat een moeite weer inderdaad om alles weg te werken..
en inderdaad je moet nog beginnen.
maar lees de stickys veel daar steek je veel van op als beginner.. en eten is HET belangrijkste van het bodybuilden.
dus eet voor het leven!

wat een moeite weer inderdaad om alles weg te werken..
en inderdaad je moet nog beginnen.
maar lees de stickys veel daar steek je veel van op als beginner.. en eten is HET belangrijkste van het bodybuilden.
dus eet voor het leven!

ga ik doen maar maakt het uit als je begint met laag gewicht met de oefeningen van rippetoe ....zegmaar bp 20kilo en military press bijv 10kg enz

nouja.. ligt eraan in wat voor mate.
kijk.. als je massa wil opbouwen moet je een gewicht zoeken waar je max 10 herhalingen
mee kunt doen.. en max 8 en max 6 als je bijv 3 sets doet.

ga ik doen maar maakt het uit als je begint met laag gewicht met de oefeningen van rippetoe ....zegmaar bp 20kilo en military press bijv 10kg enz

zoek de grens op. maar ga er niet overheen. techniek over alles, en zeker in het begin!

zoek de grens op. maar ga er niet overheen. techniek over alles, en zeker in het begin!

vandaag naar gym geweest

Squats heb ik zo gedaan:
2x5xbar
1x5x10
1x3x14
1x2x14
3x5x14

benchpress:
3x5x20

deadlift
1x5x 20

ik weet niet of k het zo goed doe volgens rippetoe...

Terug
Naar boven