MuscleMeat

Foto Upperbody

Jean Leon

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Zomaar even tussendoor foto. Heb nog nooit eerder upperbody gepost.
Snap dat dit niet een hele degelijke foto is maar heb niks anders.

Ben op zich best tevreden wil alleen (13,6) BF 1% nog omlaag krijgen ,hoop dat ik dan iets nettere contouren te zien krijg.

Torso Right side.jpg

Ik zie:
Sportschool kleedkamer, dus foto met pomp?
En je had best even snel een pose kunnen doen toch?
En verder is wat verdere info niet geheel onbelangrijk..

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie:
Sportschool kleedkamer, dus foto met pomp?
En je had best even snel een pose kunnen doen toch?
En verder is wat verdere info niet geheel onbelangrijk..

Klopt.

Verdere info.

Train 2x in de week.
BP-85kg 1rep
Dl-75kg 6rep
SQ-110kg 1rep

KG: 74,5kg
BF: 13,6%
L: 176cm

Laatst bewerkt:
Oke,

Nou ik zou zeggen trainse nog verder.

Tjaah succes verder je bent in ieder geval bezig. Maar het is nog niet fantastisch ofso.,

Slecht zeg ik niet.. Eerder nutteloos.

Hoe zit dat met je stats? DL van 75 kg :S en dan bench van 85 met die squat van 110?

DL is normaal altijd hoger dan je squat, of je squat niet diep genoeg...

ja klopt geen bal van, ik deadlift nooit en me bp is rond 70 kg. Had laatst 80 kg dl en kan denk wel richting 100 kg. Deadlift is pas zwaar rond 140 kg +-. En rond 80kg moet als je starter wel zitten.

beetje stom topic bro :rolleyes:

dat begint

Ik vind dat iedereen toch wat overdrijft. De massa begint te komen, zijn kracht is misschien wat zwak maar als hij daar op werkt dan komt dat wel in orde. Waarschijnlijk deadlift hij nog maar net en bouwt hij gewoon op het gemak op.

Goeie start! Hoe lang train je al?

Inderdaad als hij aan zijn kracht gaat werken moet het wel goed komen, maar vind wel dat zijn stats wat uit balans zijn..

goeie start, keep it up!

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad als hij aan zijn kracht gaat werken moet het wel goed komen, maar vind wel dat zijn stats wat uit balans zijn..

DL, hoort 6 reps te zijn. Ben hier sinds een paar weken pas mee bezig. Moet zeggen dat ik hier een ontzettende spierpijn over hou, blijkbaar moet mijn lichaam hier nog aan wennen! :D

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Ik vind dat iedereen toch wat overdrijft. De massa begint te komen, zijn kracht is misschien wat zwak maar als hij daar op werkt dan komt dat wel in orde. Waarschijnlijk deadlift hij nog maar net en bouwt hij gewoon op het gemak op.

Goeie start! Hoe lang train je al?

Denk dat ik onderhand wel 4 jaar train ongeveer. Heb het nooit echt serieus opgepakt en nu sinds 1,5jaar wel. Zoals nu stop ik een DL erbij in en heb bijvoorbeeld vrij recent mijn energiebehoefte uitgerekend, ook weer een stap in de goede richting. :)

Vanwege zomerstop voetbal ga ik nu splittraining doen 3x in de week (deed upper & lower verdeeld over 2x per week), en dit 3 maanden lang. Wil nu eens kijken wat voor een progressie ik kan maken in 3 maanden tijd.

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

BP zat ik op 105kg 1 rep. Heb dit laten verslonsen en zit nu echt nog maar op 85kg 1 rep.
SQ heb ik tot in den treuren moeten doen met Thaiboksen (3jaar 4x per week, wedstrijdgroep) en deze oefening gaat me nog steeds redelijk af. ???

Terug
Naar boven