XXL Nutrition

foto van een vriend

braadkip

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Hij is bezig met fitnes voor 2 jaar, nooit aan voedings/trainingsschema's. Misschien komt hier verandering in :)

[Link niet meer beschikbaar]

misschien een te vage foto om goed over te kunnen oordelen maar ja...

W00t W00t dat it hoofd fleurt het tenminste nog wat op ;)

zonde van die 2 jaar, als hij veel gekaant had en zo dan was die wel stukje breder en zwaarder.

wat zijn zijn stats eigenlijk?

Indd zonde van de 2 jaar, lijkt net of hij pas begonnen is met trainen, no offence.
Geef hem maar eens goed advies en laat hem zijn bordje eens leegeten :D

ik dacht ook dat het wel mee viel...

IDD heb die gozer toch behoorlijke armen enzo voor zover je dat kan zien... dat hij niet zo goot lijkt zal komen door de idiote kleuren van de foto

Vind het inderdaad wel aardig. Tuurlijk had ie meer kunnen bereiken als ie meteen vanaf het begin met zijn voeding bezig was geweest, maar dat doet toch niemand meteen in het begin? Je leert toch door de jaren heen?

idd meer eten eet eet eet eet.............

Laat hem maar meer foto's posten, dan kan ik een betere mening vormen :)

Foto is idd wat onduidelijk door de kleuren, en ik wordt afgeleid door 'It' :D
Maar ziet dr wel aardig uit voor iemand die niet bewust bezig is geweest...zoals gezegd: jammer van die 2 jr.

braadkip zei:
Hij is bezig met fitnes voor 2 jaar, nooit aan voedings/trainingsschema's. Misschien komt hier verandering in :)

[Link niet meer beschikbaar]

misschien een te vage foto om goed over te kunnen oordelen maar ja...

WHOEHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHFAGHHAHAHAHAHAHHAHAHHAH LOL :D

Ik zeg er nix over :) Onduidelijke pic dus kan er niet over oordelen.

Hij poseert fout. Daardoor lijkt het minder als het (misschien) daadwerkelijk is.

zien we daar een bicep ?? :)

Ten 1e is de foto onduidelijk, de belichting is zeer slecht, en staat hij er een beetje in een rare pose op, slechte foto om iets erover te kunnen zeggen dus,
Check anders eens http://www.bodyfactor.nl hier staan de officiele poses op, als hij die nou eens op de foto zet in en goed belichte kamer dan valt er beter te oordelen.

gr rob.

idd foto is echt te onduidelijk om een goed beeld te krijgen van de fysiek:(

gallie zei:
zonde van die 2 jaar, als hij veel gekaant had en zo dan was die wel stukje breder en zwaarder.

wat zijn zijn stats eigenlijk?

Dit is dus duidelijk weer een geval van veel te snel een mening hebben! Je hebt pas 1 foto van hem gezien. 1e De kwaliteit van de foto is slecht(lichtinval etc) 2e De pose is bagger slecht. 3e Die kop van IT maakt het niet bepaald prettig om naar de kijken :D

Ik denk dat hij voor 2 jaar er toch zkr goed uit ziet want hij is volgens mij tamelijk droog. En elk persoon is verschillend, ik vind het niet redelijk om te kijken hoe lang iemand traint het gaat erom wat hij NU op DIT MOMENT heeft en niet hoe lang hij daar over heeft gedaan! Want resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst :D

Gixxxer zei:
Indd zonde van de 2 jaar, lijkt net of hij pas begonnen is met trainen, no offence.
Geef hem maar eens goed advies en laat hem zijn bordje eens leegeten :D

Het ligt eraan wat je doel is, lijkt me. Het ziet er niet echt slecht uit, en als hij daar tevreden mee is? Laat hem! Ik ben zelf ook maar 80 kg en 1.85, trouwens dus ik ben wel bevooroordeeld.

Ik vind wel dat zijn armen er redelijk uitzien, voor 2 jaar fitness zonder goed eten en trainen. Maar echt, je zal beter moeten eten en trainen wil je goede resultaten zien. Mss ook eens supps gaan nemen?

Terug
Naar boven