AndroidHealthClinic

Foto vergroten

Ruud0111

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.490
Lengte
1m83
Massa
91kg
Ey boys hier een onderwerp waar ik echt geen verstand van heb, maar ik zal het proberen uit te leggen wat ik bedoel

Kijk ik heb bijvoorbeeld deze pic

LeePriest_TomPlatz-eMM-unk-1992-281JJ-B.jpg

Nu wil ik die groot uitprinten, A3+ bijvoorbeeld, maar logisch natuurlijk dat wordt ****ing lelijk met zo weinig pixeltjes.

Nu vertel mijn machtige wezens van DBB hoe zorg ik dat ik deze wel groot kan uitprinten! De karma zal rijkelijk vloeien:)

Enige mogelijkheid is volgens mij een andere (zelfde) foto zoeken met een hogere resolutie! ;)

Zal het even voor je regelen.

Karma is welkom.

s26vl4.jpg

ik weet 1 manier om plaatjes te vergroten zonder kwaliteitsverlies, maar of dat met zo'n afbeelding gaat lukken, geen verstand van.. hij zou te gedetailleerd kunnen zijn.

omzetten naar een vector afbeelding.
ik heb het een tijdje terug gedaan met een ingescande foto, maar deze foto bevatte veel minder details en wat meer grove lijnen. het is me toen gelukt om een foto van 9x13 6x zo groot te krijgen, nog steeds in kwaliteit.

met indesign dacht ik, en livetrace functie, opties getweaked zodat zo ongeveer elke pixel een vector werd..
vereiste wel een hoop van mijn computer, maar het is gelukt.
misschien een poging waard :)

edit: bedenk me net, het was niet indesign maar illustrator.

Laatst bewerkt:
Print hem uit en maak er een foto van.

Geen idee voor welke doeleinden je het vergroot wil hebben. Maar misschien heb je hier iets aan

http://homokaasu.org/rasterbator/

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het kan wel met verschillende programma's, maar echt zoals het origineel blijft hij zelden.

Ik heb de foto uit dit topic voor je vergroot, weet alleen niet hoe hij er uit zal zien op A3 formaat: [Link niet meer beschikbaar]

Deze is groot genoeg voor A3 formaat.

• Topic Starter Topic Starter
Het kan wel met verschillende programma's, maar echt zoals het origineel blijft hij zelden.

Ik heb de foto uit dit topic voor je vergroot, weet alleen niet hoe hij er uit zal zien op A3 formaat: [Link niet meer beschikbaar]

Deze is groot genoeg voor A3 formaat.

Dat is precies wat ik zoek! Bedankt

Met welk programma heb je dat gedaan?

hier in het groot:

LeePriest_TomPlatz-eMM-unk-1992-281JJ-B.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven