AndroidHealthClinic

foto voorkant

bram k

Novice
Waardering
0
[Link niet meer beschikbaar]

foto arm:

voorkant:

nog een keer voorkant:

• Topic Starter Topic Starter
kan iemand mij nog een paar goede tips geven? over wat goed is om bv te eten? of wat echt goede oefeningen zijn voor massa te krijgen? En wat vind iedereen van mijn foto's ben ik natuurlijk benieuwd naar?
bvd bram

Laatst bewerkt:
Lees sticky's bij Dieet & Voeding + Training & Oefeningen secties..
Hier zul je veel nuttige tips vinden voor het kweken van massa door de combinatie zowel goed eten als de juiste training..

lol da zin kik ;) allé wel een veel schoner lichaam & niet zo wit ;) & haar op de borst

Anywayz ik train nou ook twee weken..
je zult nog ontdekken dat ze hier zon vragen gewoon weglachen ;)

Venetian zei:
lol da zin kik ;) allé wel een veel schoner lichaam & niet zo wit ;) & haar op de borst

Anywayz ik train nou ook twee weken..
je zult nog ontdekken dat ze hier zon vragen gewoon weglachen ;)

you bet we will.

on topic: hahahahaha

(serieus heb je vragen, stel ze dan wat duidelijker, de basis is wel te vinden in de stickies en vergeet de logs van sommige mensen niet na te checken, btw ik ben geen referentie)

hard blijven trainen en goed blijven eten, dat is het "geheim" voor een goed lichaam

lui zijn is al een slechte eigenschap!.. kijk eerst zelf voor je met vragen komt!

Maar hoelang train je?
Hoe oud ben je?
Hoeveel weeg je nu?
Hoelang ben je?

Idd flink eten en flink trainen.
Succes

ben 19 jaar, ik train serieus denk ik pas een paar maanden, ik weeg 75kg en ik ben 1.82m.
enja dat ik hier zon vage vragen stel komt omdat ik nog helemaal niet bekent ben met dit forum, dus sorry hiervoor.

hmm, je zou niet zeggen dat je 75kg weegt
woog ik maar zoveel :p

Ik zou je ook maar 70 kg schatten ofzo. Der loopt niks echt achter vind ik, maar zonder massa is dat wat moeilijk te zien. Gewoon gaan eten en doortrainen dus.

zoals blackadder al aangeeft. het is eigenlijk een beetje nutteloos om zo een algemene vragen te stellen (niet slecht bedoeld hoor)

In de stickies in de meeste secties vind je meer dan voldoende basis-info. En verder is het ook aan te raden om de diverse voedingsschemas te bekijken op het forum. Daar kan je ook al snel een paar tips meepikken imho :)

bedankt voor alle reacties al!! En ja idd het is niet te zien dat ik 75kg weeg, mare toch is het zo. Alleen die massa wil maar niet komen!! Ik moet wel zeggen dat ik niet echt de "bouw" heb om echt breed te worden. Iemand mss nog een tip voor mij, voor een bepaalde spiergroep waar ik specifiek meer aan moet werken?" die in verhouding achterloopt ofzo?
Mare ik train lekker verder.

Laatst bewerkt:
Volgens mij een mooie basis om verder te komen hoor! :thumbup:
Veel eten en hard, gestructureerd trainen. Na een tijd zal het echt komen.

Je ziet er nu iig al niet slecht uit. Beter dan menig een op jouw leeftijd als ik zo eens rondkijk.

gewoon veel lezen leer je meeste van

meer eten en zwaar trainen en dan ga je er na 5 jaar al wat beter uitzien.

Terug
Naar boven