XXL Nutrition

Fotootje van mijn 'snoepwinkel'.

Ik heb twee flesjes enanthaat die er precies hetzelfde uitzien.... alleen laatst ook een flesje gekocht (bij andere dealer) met een subtiel verschil in het etiket. Maar wel hetzelfde lotnummer! Dat zou niet mogen, toch? De flesjes hebben allemaal lotnummer 261323 en zijn houdbaar tot 02 - 2005. Het verschil is een wat flauwere kleur in het etiket, een groter lettertype en... er zit laten we zeggen 1/3e ml meer in het afwijkende flesje! De kleur van de vloeistof lijkt hetzelfde of is misschien een HEEL klein beetje donkerder. Zijn er inmiddels fakes bekend van GS? De bom zal wel een keer vallen...

Ik zal binnenkort eens foto's maken en posten.

• Topic Starter Topic Starter
Das vreemd...nu weet ik van de dbol van GS wel dat er verschillende etiketten in omloop zijn, mss dat het bij de enanth ook zo is....denkend aan het feit dat ze minder energie in de verpakking steken om de prijs niet onnodig op te voeren.

verder weet ik uit betrouwbare bron dat GS een tijdje stil heeft gelegen wegens grootschalige invallen in NL en Belgie...

prachtig snoepwinkeltje

Prachtig snoepwinkeltje zenne, ik begin al honger te krijgen.
Alleen, de candyman komt nooit bij mij langs.
Zal vanavond nog maar eens een gebedje opzeggen voor lekkere snoepjes.

• Topic Starter Topic Starter
ik gebruik 0.05 - 0.1 mg p. dag, maar ik doe het 2 days on/2 days off

Hey leviathan,
Hoe is je vooruitgang geweest op deze test?
Want ik heb de zelfde, en zit in de 4de week.
Maar ik merk nog weinig tot niets.
Ik zie bij jou ook van die wazige groene vlekjes op het etiket zitten.
Ik weet niet of dit normaal is bij GS? (iemand reactie) want ik heb geen ervaring met dit merk. Ze hadden me wel van tevoren verteld dat ze een beetje "cheap" waren, de etiketten dan. Nou ik hoop dat iemand reageerd, want ik begin me een beetje zorgen te maken.

Terug
Naar boven