XXL Nutrition

foto's opslaan van een beveiligde site

Loo

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
666
ik wil wat foto's van een online fotoalbum opslaan, maar die mogelijkheid is er niet als ik met m'n rechtermuisknop klik.

kan ik ze alsnog opslaan op de een of andere (illegale:D ) manier?

Kijken of het op de volgende manier lukt:mui op de afbeelding plaatsen en de linkerknop indrukken en dan het slepen buiten het browservenster ... op je desktop of in een mapje .. Als dit ook niet wil word het lastig ... Internet history leeg donderen, op F5 duwen en kijken of de afbeelding in de map van de internet history word geplaatst ... hier kun je het dan weg kopieren...

werkt dit ook niet .. dan zitten de afbeeldingen "verstopt" in een flash gevalletje .. dan heb je pech

Kan je de volledige foto wel bekijken? Anders neem je gewoon met een capture tool een afdruk van de foto. Je verliest kwaliteit, maar je hebt wel de foto binnen.

Print Screen en dan in paint gooien.

Heb je photoshop?
Mij lukte het altijd om afbeeldingen rechtstreeks van het net ( ook beveiligd ) in mijn werkblad te slepen :D
En anders idd een progje nemen waarmee je een afbeelding kunt "schieten"

Dikwijls kan je de rechtermuisknop wel gebruiken op die pagina als je FF gebruikt (blokkeert het java script)

anders even in je Temporary Internet Files zoeken (wis alles, bezoek enkel de pagina met het album op, kijk in deze map) normaal staat alles wat je ziet op i-net paginas hierin

gewoon printscreen drukken en plakken in paint :D

Is makelijk als je Mozilla gebruikt

Je gaat naar (menu)Bestand dan ga je naar Pagina opslaan als of Ctrl+S,dan kun je kiezen webpagina compleet of webpagina alleen HTML enz enz dus je kiest voor Webpagina compleet klaar is kees nu heb je alles opgeslagen(fotos tekst enz)

Terug
Naar boven