- Waardering
- 161
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Beste dbb,
Zit er al erg lang over na te denken om te gaan kuren. Heb heel erg veel ingelezen, veel kuurlogs meegelezen, stickys, filmpjes enz. Nu is dus het volgende gebeurt zijn wat dingen gebeurt in de gym met de eigenaar en ik niks bijzonders. Nu bood hij mij dus een fotoshoot aan (reden heeft geen meerwaarde wil je dit weten ff pmen
) Ik dacht ja dit is wel een "goed" moment om te gaan kuren (dit is het natuurlijk nooit) Heb dus zo een week of 12 /15 om mij fysiek echt foto klaar te krijgen.
Stats op het moment:
-86.8kg
-vp schat ik rond 12/13 (vooral buik, lback)
- train 6 dagen pw gym op zondag dicht
Vraag is dus wat ik nu het beste kan gaan doen die 12/15 weken en wat ik erbij moet gaan zetten.
Gear regelen is geen probleem heb een maat die er in handeld, alles is hg van prl labs. Kuurt zelf ook en kan je wel vertellen dat dat goeie shit is
.
Snap dat mensen gaan zeggen niet doen dit dat zou ik ook zeggen als ik dit zou lezen, maar dit hoeft niet gezegd te worden ben er zeer zeker van bewust wat ik ga/wil gaan doen. Ben vanaf dag 1 in love gevallen met bodybuilding en dit is tot de dag van vandaag nog steeds zo.
Zal ook nog even 2 pics erbij doen van mn current shape.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Zit er al erg lang over na te denken om te gaan kuren. Heb heel erg veel ingelezen, veel kuurlogs meegelezen, stickys, filmpjes enz. Nu is dus het volgende gebeurt zijn wat dingen gebeurt in de gym met de eigenaar en ik niks bijzonders. Nu bood hij mij dus een fotoshoot aan (reden heeft geen meerwaarde wil je dit weten ff pmen
) Ik dacht ja dit is wel een "goed" moment om te gaan kuren (dit is het natuurlijk nooit) Heb dus zo een week of 12 /15 om mij fysiek echt foto klaar te krijgen.Stats op het moment:
-86.8kg
-vp schat ik rond 12/13 (vooral buik, lback)
- train 6 dagen pw gym op zondag dicht

Vraag is dus wat ik nu het beste kan gaan doen die 12/15 weken en wat ik erbij moet gaan zetten.
Gear regelen is geen probleem heb een maat die er in handeld, alles is hg van prl labs. Kuurt zelf ook en kan je wel vertellen dat dat goeie shit is
. Snap dat mensen gaan zeggen niet doen dit dat zou ik ook zeggen als ik dit zou lezen, maar dit hoeft niet gezegd te worden ben er zeer zeker van bewust wat ik ga/wil gaan doen. Ben vanaf dag 1 in love gevallen met bodybuilding en dit is tot de dag van vandaag nog steeds zo.
Zal ook nog even 2 pics erbij doen van mn current shape.
Alvast bedankt voor jullie reacties!