MuscleMeat

Fotoshoot+ eerste kuur

hond269

Cool Novice
10 jaar lid
10 media-items
Waardering
161
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Beste dbb,

Zit er al erg lang over na te denken om te gaan kuren. Heb heel erg veel ingelezen, veel kuurlogs meegelezen, stickys, filmpjes enz. Nu is dus het volgende gebeurt zijn wat dingen gebeurt in de gym met de eigenaar en ik niks bijzonders. Nu bood hij mij dus een fotoshoot aan (reden heeft geen meerwaarde wil je dit weten ff pmen:cool:) Ik dacht ja dit is wel een "goed" moment om te gaan kuren (dit is het natuurlijk nooit) Heb dus zo een week of 12 /15 om mij fysiek echt foto klaar te krijgen.
Stats op het moment:
-86.8kg
-vp schat ik rond 12/13 (vooral buik, lback)
- train 6 dagen pw gym op zondag dicht:(
Vraag is dus wat ik nu het beste kan gaan doen die 12/15 weken en wat ik erbij moet gaan zetten.
Gear regelen is geen probleem heb een maat die er in handeld, alles is hg van prl labs. Kuurt zelf ook en kan je wel vertellen dat dat goeie shit is:eek:.
Snap dat mensen gaan zeggen niet doen dit dat zou ik ook zeggen als ik dit zou lezen, maar dit hoeft niet gezegd te worden ben er zeer zeker van bewust wat ik ga/wil gaan doen. Ben vanaf dag 1 in love gevallen met bodybuilding en dit is tot de dag van vandaag nog steeds zo.

Zal ook nog even 2 pics erbij doen van mn current shape.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

20170228_193604.jpg

20170228_193619.jpg

500 mg. test E per week. 12 wk.

Of je daarmee foto's ready bent weet ik niet. Maar ik zou nooit iets anders kiezen als eerste kuurtje. Eerst kijken hoe je hierop reageert.

Moet je flink wat gains opleveren.

Zou me eens hierop focussen en hier de ins en outs over lezen. Genoeg te vinden over test only kuurtje en waar allemaal rekening mee te houden.

Ik vind dat je te weinig massa heb voor je lengte naar een fotoshoot
Met "jouw" kuur ga je misschien 3-4kg pakken hooguit en is je BW 85
Niet echt een BB fysiek dus

Ik zeg: lekker door Bouwen

Ik denk dat je VP iets hoger ligt dan 12%.

Verder moeilijk om na 1 kuur klaar te zijn voor photoshoot. Een eerste kuur moet je altijd bulken en dan stijgt je VP sowieso een beetje.

Ideale eerste kuur: test 500mg en mast 200mg. Nu ja, dat is mijn mening :)

PRL is trouwens geen HG ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je VP iets hoger ligt dan 12%.

Verder moeilijk om na 1 kuur klaar te zijn voor photoshoot. Een eerste kuur moet je altijd bulken en dan stijgt je VP sowieso een beetje.

Ideale eerste kuur: test 500mg en mast 200mg. Nu ja, dat is mijn mening :)

PRL is trouwens geen HG ;)
Ooh dacht van wel haha. Zat zelf hier ook al aan te denken, wat gaat mast op zo een lage dosis voor meerwaarde geven?

Mijn tip; Lees jezelf in als je wilt gaan kuren - zodat je zelf ook kan bepalen wat je wilt gaan doen.

Over je fysiek; te hoog in je vet - kuren voor een fotoshoot is niet alleen wat kilos pakken, maar ook FLINK in je vet dalen. Ben dan ook bang dat als je je vet gaat verliezen, dat er weinig van je over blijft.

Ooh dacht van wel haha. Zat zelf hier ook al aan te denken, wat gaat mast op zo een lage dosis voor meerwaarde geven?

Bij mijn eerste twee kuurtjes zette ik destijds test 500mg only (tweede keer met winstrol kickstart) en telkens had ik de laatste +- 4 weken last van een iets lager libido en vetpercentage steeg plots sneller.

Ik deed geen bloedtest maar vermoed sterk dat ik het laatste deel van die kuurtjes telkens wat last had van oestrogene sides. Wanneer ik er mast op 200mg naast zet is mijn libido de hele tijd prima en vet stijgt ook niet plots sneller als de weken er voor, hetgeen mijn vermoeden sterkt dat ik in die eerste twee kuurtjes last had van oestrogene sides.

Wanneer ik er nu dus op terugkijk had ik er destijds ook gewoon meteen mast moeten naast zetten en dat raad ik dus ook leden aan die vragen achter een ideale eerste kuur.

VP is hoger dan 13%.

Eerst gaan cutten.

Eerst cutten idd, schat je op 15. Verder zou ik als je leuk op de foto wilt staan wat winstrol pakken. Eerste kuur zeg ik sws jecten, maar met test 500 ga je ook stijgen in vp en dat ziet er niet uit op een foto. Weet niet wat voor soort foto's t zijn? Ik zeg winstrol of var mits goede kwaliteit, en anders gewoon vp droppen en een clean bulk doen op 500mg test + nolva/chlomid nakuur.

• Topic Starter Topic Starter
Bij mijn eerste twee kuurtjes zette ik destijds test 500mg only (tweede keer met winstrol kickstart) en telkens had ik de laatste +- 4 weken last van een iets lager libido en vetpercentage steeg plots sneller.

Ik deed geen bloedtest maar vermoed sterk dat ik het laatste deel van die kuurtjes telkens wat last had van oestrogene sides. Wanneer ik er mast op 200mg naast zet is mijn libido de hele tijd prima en vet stijgt ook niet plots sneller als de weken er voor, hetgeen mijn vermoeden sterkt dat ik in die eerste twee kuurtjes last had van oestrogene sides.

Wanneer ik er nu dus op terugkijk had ik er destijds ook gewoon meteen mast moeten naast zetten en dat raad ik dus ook leden aan die vragen achter een ideale eerste kuur.
Thx voor je advies!
Vermoed dat dit hem gaat worden kan altijd aangepast worden natuurlijk:
-test e 500mg pw 10weken
-winstrol 50mg pd vanaf week 6
- t5 ook toevoegen maar vanaf wanneer weet ik nog niet.
- eventueel zat ik ook te denken aan mast wat jij al zei.
Toughts?

Is het niet zo dat je met dit vetpercentage grote kans op gyno hebt?

Ik snap dat gehaast niet zo, als je wil pak je volgend jaar toch nog een shoot. Je hebt maar 1 lichaam maat.

shoot is gratis!!

Jaartje doortrainen. Shoot gaat wel eens dik kunnen tegen vallen.

Terug
Naar boven