XXL Nutrition

Fotoshoot

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Heeft iemand evt nog wat tips ivm voeding? Ben van plan om binnen 2 a 3weken fotoshoot te doen ( kan zelf bepalen waneer )
Nou ga ik zelf de 3laatste dagen voor de shoot men zoutiname naar 0 doen en 1 a 1.5 week voor de shoot begin ik met fluid fighter ( vochtafdrijver )
Of andere tips hoor ik ook graag !
Alvast bedankt

Je hoeft in principe niet zoutloos te gaan, maar ook geen extra zouten toevoegen.
Wat je moet doen is als je een tijdje op dieet bent geweest, 2 tot 3 dagen carbloos gaan. Oftewel depleten. Je proteine hoog houden en geen carbs meer. Voeg hierbij veel vezelrijke groentes.
2 dagen voor de shoot ga je aan carbloading doen.
1e dag 5-6x per kilo lichaamsgewicht
2e dag afhankelijk van je shape 7-10x khy per kilo lichaamsgewicht.
Je maaltijden moet je wel verdelen over 8-10 maaltijden. Dit zorgt ervoor dat je het makkelijker weg kan eten.

Op de dag van de shoot, ga je een half uur ervoor aan de vetten, denk hierbij aan pindakaas, noten etc. Verder niets drinken.
10 minuten voor de shoot, snelle suikers. Denk aan appelmoes.
Blijf lekker pompen, spieren aanspannen en dan voor de camera je ding doen.

• Topic Starter Topic Starter
Je hoeft in principe niet zoutloos te gaan, maar ook geen extra zouten toevoegen.
Wat je moet doen is als je een tijdje op dieet bent geweest, 2 tot 3 dagen carbloos gaan. Oftewel depleten. Je proteine hoog houden en geen carbs meer. Voeg hierbij veel vezelrijke groentes.
2 dagen voor de shoot ga je aan carbloading doen.
1e dag 5-6x per kilo lichaamsgewicht
2e dag afhankelijk van je shape 7-10x khy per kilo lichaamsgewicht.
Je maaltijden moet je wel verdelen over 8-10 maaltijden. Dit zorgt ervoor dat je het makkelijker weg kan eten.

Op de dag van de shoot, ga je een half uur ervoor aan de vetten, denk hierbij aan pindakaas, noten etc. Verder niets drinken.
10 minuten voor de shoot, snelle suikers. Denk aan appelmoes.
Blijf lekker pompen, spieren aanspannen en dan voor de camera je ding doen.

Nou ga ik als een noob overkomen haha maar wat is een voorbeeld van die carbloading dagen? ik bedoel ivm eten? eet meestal gwn rijst met tonijn, of aardappelen en kalkoenburgers.. Maak deze met pam spray dus :) gooi er meestal wat ananas ook bij
En voor de shoot een pre workout nemen is dat intressant of niet ?
En dat 5-6x per kilo lichaamsgewicht is bedoeld op proteine of.. ?
Alvast bedankt en sorry voor de mss domme vragen :D

Carbloading is zoveel mogelijk khy eten.
Dit kan rijst, aardappelen zijn idd. Maar hou het maar op rijst, hou je het clean.
Gewoon een grote pan rijst klaarmaken en verdelen over diverse maaltijden.
Heb geen ervaring met pre-workout voor een shoot, dus weet ik ook niet of je daar vocht van vasthoudt.
En 5-6x is bedoeld voor je khy!! Daarom het ook carbloading;)

• Topic Starter Topic Starter
Oke, dus nu men khy verlagen en laatste 3dagen terug verhogen?

Terug
Naar boven