XXL Nutrition

Franco Columbu. Verzameling voor de liefhebbers

All respect voor mr. Columbo!
wist je trouwens dat de man professor of dokter is in de anatomie of zo
en dat hij alles afweet van spieren en gewrichten
heb ooit es een heel interessant boek over bb gelezen van zijn hand
zijn motto : "hou het gezond!"
die man weet er wat van hoor..
ik heb een tijdje pijn gehad in mn nek, en de dokter en de kine konden me er niet echt van verhelpen
in een boek van columbu was vermeld dat veel bb'rs nekklachten hebben doordat de trapezen en de achterkant van de nek te veel ontwikkeld zijn tegenover de hals vooraan.
ik heb daarop speciale halsspieroefeningen opgezocht en gedurende een paar weken gedaan, gevolg : pijn weg!
sindsdien doe ik regelmatig die oefeningen en mijn nekpijn heb ik nooit teruggezien!

heeft een diploma kine

karma en eeuwig dank voor degene die mij wat meer filmpjes kan laten zien over deze man, maar niet die filmpjes uit pumping iron.

All respect voor mr. Columbo!
wist je trouwens dat de man professor of dokter is in de anatomie of zo
en dat hij alles afweet van spieren en gewrichten
heb ooit es een heel interessant boek over bb gelezen van zijn hand
zijn motto : "hou het gezond!"
die man weet er wat van hoor..
ik heb een tijdje pijn gehad in mn nek, en de dokter en de kine konden me er niet echt van verhelpen
in een boek van columbu was vermeld dat veel bb'rs nekklachten hebben doordat de trapezen en de achterkant van de nek te veel ontwikkeld zijn tegenover de hals vooraan.
ik heb daarop speciale halsspieroefeningen opgezocht en gedurende een paar weken gedaan, gevolg : pijn weg!
sindsdien doe ik regelmatig die oefeningen en mijn nekpijn heb ik nooit teruggezien!

Titel van het boek?

Terug
Naar boven