Fitness Seller

Frank Mcgrath updates topic

Onder welke username?

Op de boards zelf was dat te lezen, was een cloontje oid.

Kan ook zijn dat we het over 2 verschillende dingen hebben.
Kan het niet zo 1-2-3 vinden is nl. al jaren terug. Weet zeker dat het hem wel was, ws bedoelen we idd twee verschillende accounts.

Dat hondje van m :roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

t8otgw.png

mooiboys :p

Wat een beest is het toch, die gozer is op wedstrijden zo droog dat ie strepen in zijn kaak spier trekt hahaha

Onderarmen van Antoine verdwijnen ook vergeleken met Frank!

Wat een knalbaas!!

Bron? Het was namelijk Wrath himself die het bijhield.

Bedoel je onderstaande schema van hem?

Does anyone remember the Frank McGrath / SHOT controversy on BB.com?

It might be that someone stole pics of Frank from a little known Canadian board and posted his cycles and vast knowledge of gear for years or it may be that Frank himself was posting, became popular after winning the CBBF nats and needed to coverup what he had posted so that people didn't have proof of how much gear he took:

"4 cc of eq per day pre contest

3000-4000 mg of test every 5 days

5-7 drols per day....with 100-150 mg of dbol with it

300-400 mg of winny per day

4-5 cc of tren 100 mg/ml per day"

LMAO at the irony of SHOT exposing Wolverine.

Wasn't he exposed as a 160lb scammer who sold the same diet and training plan to thousands tiny tits, made a fortune and then ran away.

Navigation

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Wat weegt ie nu? en doet hij welleens mee aan een pro wedstrijd?

Nice!

En Franks veins blijven echt bizar..

Aardige bicep piek ook

Mr kurk hemself ik denk dat er niet veel qua vasculariteit in de buurt komen

uhhhhh wtf 300-400 mg of winny per day ????????

fuaarkkk die aders blijven me elke keer verbazen

Inderdaad, blijft bizar!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedoel je onderstaande schema van hem?

Does anyone remember the Frank McGrath / SHOT controversy on BB.com?

It might be that someone stole pics of Frank from a little known Canadian board and posted his cycles and vast knowledge of gear for years or it may be that Frank himself was posting, became popular after winning the CBBF nats and needed to coverup what he had posted so that people didn't have proof of how much gear he took:

"4 cc of eq per day pre contest

3000-4000 mg of test every 5 days

5-7 drols per day....with 100-150 mg of dbol with it

300-400 mg of winny per day

4-5 cc of tren 100 mg/ml per day"

LMAO at the irony of SHOT exposing Wolverine.

Wasn't he exposed as a 160lb scammer who sold the same diet and training plan to thousands tiny tits, made a fortune and then ran away.

Navigation

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Wat weegt ie nu? en doet hij welleens mee aan een pro wedstrijd?

bullshit dit.. 500 tren per dag.. 300-400 winny per dag... die test kan ik nog wel geloven.

bullshit dit.. 500 tren per dag.. 300-400 winny per dag... die test kan ik nog wel geloven.

Op gh15 heb ik meerdere malen doseringen van 300-400mg tren per dag voorbij zien komen en dat zijn na mijn weten geen pro's. Doseringen zien er erg onrealistisch uit voor ons Nederlanders, maar de vraag is: hoe erg ondergedoseerd is het, daar zetten mensen die nog niet aan hun natty limit zitten al snel 100-150mg tren per dag.

Terug
Naar boven