AndroidHealthClinic

Franse minister Bernard Koucher waarschuwt voor oorlog met Iran

grootspraak imo

Koucher = franse Bush ???

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
ik hoop dat Shutter heeft, maar je weet nooit met die maffe cowboy in het witte huis.

Alleen redden die Amerikanen het nu niet in Iran. Er wordt gesproken over het terugtrekken Amerikaanse van troepen uit Irak en Afghanistan.

afganistan , irak , iran ? maar waarom . word er niet wijs uit, snap et niet

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Iedereen heeft steeds maar kritiek op de VS, maar stel jezelf eens deze vraag: als elk land in de wereld er hetzelfde zou moeten uitzien, en je hebt de keuze om één land te kiezen dat hiervoor model staat, welk land zou je dan kiezen? Ik durf te wedden dat velen dan kiezen voor de VS. Want waar vind je de grootste bedrijven die de economie doen draaien? Waar vind je het grootste en modernste leger om jezelf te verdedigen? In welk land heb je ondanks conservatieve houdingen (niet perse slecht) toch wel enorm veel vrijheid?

Iedereen heeft steeds maar kritiek op de VS, maar stel jezelf eens deze vraag: als elk land in de wereld er hetzelfde zou moeten uitzien, en je hebt de keuze om één land te kiezen dat hiervoor model staat, welk land zou je dan kiezen? Ik durf te wedden dat velen dan kiezen voor de VS. Want waar vind je de grootste bedrijven die de economie doen draaien? Waar vind je het grootste en modernste leger om jezelf te verdedigen? In welk land heb je ondanks conservatieve houdingen (niet perse slecht) toch wel enorm veel vrijheid?

amerika , laat ze het maar veroveren , het is toch een groot zooitje daar.ons laten ze toch wel met rust.

als elk land in de wereld er hetzelfde zou moeten uitzien, en je hebt de keuze om één land te kiezen dat hiervoor model staat, welk land zou je dan kiezen?

O dierbaar België....(en de rest weet ik niet):p

Denk ook niet dat de amerikanen nog een irak toestand willen, dus ik geloof niet in een oorlog.

Waar ze echt zouden moeten zijn is Saoudi-Arabië, maar die zijn zo slim geweest vriendjes te maken met de juiste mensen, zoals de familie Bush.

Frankrijk trekt ten strijde - DAG
Volgens de politicus is het verstandig om ons voor te bereiden op een oorlog met het Islamitische land. ‘We moeten ons voorbereiden op het ergste en het ergste is oorlog.’

Dit is volledig uit z'n verband getrokken. Hij heeft tekst en uitleg gegeven bij zijn uitspraak, tijdens een bezoek aan... Rusland was het geloof ik.
Er werd hem een vraag gesteld door een journalist: "Wat is het ergste dat kan gebeuren, als Iran niet stopt met zijn uraniumverrijking?"

Hij antwoordde slechts dat oorlog de ergste consequentie zou zijn. Hij bedoelde dus niet dat hij al militairen staat klaar te stomen.

Al met al dus weer een relletje om niks.

hij heeft het al gecoorigeerd, zijn woorden waren verkeerd uitgelegd :rolleyes:

Dit is volledig uit z'n verband getrokken. Hij heeft tekst en uitleg gegeven bij zijn uitspraak, tijdens een bezoek aan... Rusland was het geloof ik.
Er werd hem een vraag gesteld door een journalist: "Wat is het ergste dat kan gebeuren, als Iran niet stopt met zijn uraniumverrijking?"

Hij antwoordde slechts dat oorlog de ergste consequentie zou zijn. Hij bedoelde dus niet dat hij al militairen staat klaar te stomen.

Al met al dus weer een relletje om niks.

gatverdamme, die journalisten ook weer. goede post!

Ik kies toch liever voor Zweden of Duitsland.

Haha idd T. Iedereen is hier Anti-Amerika maar koesterd VVD inspraak en eist meer koopkracht. Een meer overeenstemmend rechts-liberaal kapitalistisch gedachtengoed kun je je nauwelijks voorstellen.

Overigens gaat dit zeker een staartje krijgen. Die oorlog, of iig, sterke conflicten op wereldschaal zijn onvermijdelijk.

Saudi-Arabie durft niemand wat tegen te zeggen overigens. Aangezien dat toch wel de bakermat is van de Profeet. En je als land je economie dan wel kunt vergeten.

Saudi Arabie doet kwa culturele achterlijkheid niet veel onder voor Iran, maar dat geeft niet als je goede zaken doet met rijke Amerikanen. Toch schat ik ze minder gevaarlijk in dan Iran. Ze roepen daar tenminste nog niet dat ze "de wereld gaan veroveren" zoals die presidentiele mafkees van Iran.

Terug
Naar boven