Fitness Seller

Freak juice pre workout

armandddd

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m71
Massa
60kg
Vetpercentage
6%
Hallo bb'ers,

Ik heb vorige week een nieuwe pre besteld die in amerika helemaal in is nu.
Het gaat over de pre workout 'freak juice' van bossnutrition, ontworpen door bostin loyd,
In deze pre zit er nog de oo zo'n te gekke 1.3dimythil (DMAA) maar liefst 35gr per scoop en 25gr ephedra.
Deze pre vind ik echt enorm goed! Je zweet er van als een otter traint als een beest, en bijzonderste je hebt er geen crash van. Momenteel kan je hem nog bestellen met gratis verzending, komt neer op zo'n 50euries, niet veel voor zo'n pre! Maar vrees dat deze niet lang meer in de rekken zal liggen dus stacken maar!

http://www.bosssportsnutrition.com/products/freakjuice

zat er zelf ook te denken deze te bestellen, wonder dat hij nog te krijgen ook, alleen de prijs is een beetje much.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad wel wat aan de hoge kant maar voor 45servings en wat er inzit echt de moeite hoor, kan je deze alleen mr n raden :)
Raad jij me nog pre's aan, met dmaa ?

Heb ik indd ook al aan zitten denken, en deze dan gewoon
Bij een andere pre toevoegen of zuiver nemen? & dan ook gewoon servings van 20-30gr?

Heb ik indd ook al aan zitten denken, en deze dan gewoon
Bij een andere pre toevoegen of zuiver nemen? & dan ook gewoon servings van 20-30gr?

bij een gewone pre/stack toevoegen. zal denk 80-120 mg per training worden dan.

smaakt alleen wel echt naar pure dood.

Is dat niet wat hoog in dosering??
& haha inderdaad, maar dat is waar we allemaal tog zo gek op zijn :)

je bent stim junk of je bent het niet.

Daar zeg je het, hou het liever nog wat lager gedoseerd omdat ik op dot momment nog niet zoveel nodig heb

Import kosten krijg je er ook nog overheen.

Importkosten zijn op dit ogenblik gratis, anders is het 20€.
Vermoedelijk omdat ie niet lang meer in de rekken zal liggen, & daarom dat ik het h**r post :p

Sorry, ik bedoelde basmca zijn post.

Maar bedoel jij niet verzendkosten? Want iemand kan toch niet bepalen of je wel of niet import moet betalen. Boven een bepaald bedrag heb je dat, ook al is het een cadeau ben ik achter gekomen.

Sorry, ik bedoelde basmca zijn post.

Maar bedoel jij niet verzendkosten? Want iemand kan toch niet bepalen of je wel of niet import moet betalen. Boven een bepaald bedrag heb je dat, ook al is het een cadeau ben ik achter gekomen.

Je kunt er ook bij zetten of ze de prijs van het product willen veranderen naar onder de 50$ dan hoef je geen invoerrechten te betalen, en je moet ook vragen of ze de productnaam willen veranderen. Heb je meer zekerheid dat het binnen komt.

Je kunt er ook bij zetten of ze de prijs van het product willen veranderen naar onder de 50$ dan hoef je geen invoerrechten te betalen, en je moet ook vragen of ze de productnaam willen veranderen. Heb je meer zekerheid dat het binnen komt.

Ooo dat is tegen de regels maar klopt inderdaad :p
Moeten ze daar wel mee instemmen. Maar nee heb je ja kun je krijgen.

50 euro wel duur ja.

Sorry, ik heb het indd over de verzendkosten, maar het is die 50euries wel waard :D

Terug
Naar boven