XXL Nutrition

Freaqshow 2013

Ik bedoel natuurlijk woensdag. Hele weekritme is naar de k*t.

K had laatst met chick samen snoepie gedaan, volgende ochtend ballen, was eeccchhttt niks man haha

Haha heb ik nooit last van en dr gaan dr zo 2 in bij mij en anders beetje kama doet wonderen haha

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Toch meer hardcore als op bass events :(:(:(

En daar komem we voor !

Haha heb ik nooit last van en dr gaan dr zo 2 in bij mij en anders beetje kama doet wonderen haha

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

En daar komem we voor !

ben ook meer voor hardcore hoor :D maar freaqshow raak ik gewoonweg nooit op tijd door werk..

Hoe beviel Freaqshow jullie jongens? Bass events nye was wel fijn maar niet echt wauw, dus willen volgend jaar misschien wel freaqshow gaan

Hoe beviel Freaqshow jullie jongens? Bass events nye was wel fijn maar niet echt wauw, dus willen volgend jaar misschien wel freaqshow gaan

Freaqshow was echt vet echt genoten sliep daarom donderdag op vrijdag nacht pas om 1 uur haha :roflol:
Heb veel feesten meegemaakt en ben toch meer van de hardcore en raw maar freaq was echt wel vet en gezellig veel bekende en zelfs een oud klasgenoot uit groep 8 van de basisschool die na engeland verhuisde weer ineens is gezien daar haha dacht echt wtf space ik m of is t m echt maar was dus wel echt!

• Topic Starter Topic Starter
Goed naar mn zin gehad bij hc. En op t einde bij hs best wat mirende jonge sletjes

Was een dik feestje. Vandaag eindelijk pas een beetje fit. Moest gister werken en dat had ik beter niet kunnen doen. Werd niet altijd even goed gedraaid beneden maar verder was het wel supeeeer gezellig.

Vond trouwens voor het eerst in het ziggodome het geluid echt goed. Met Freaqshow vorig jaar viel het tegen en met Headhunterz in Ziggodome was het ook niet super. Nu was geluid gewoon overal dik.

Zaal twee niet eens geprobeerd. Lekker in zaal een gestaan, was echt ****in zat dus maakte me weinig uit dat er paar waardeloze dj's stonden. Van Coone weet ik ook weinig meer :P

Aardig dikke party, zeker vanaf Crypsis. Geluid zoals de vorige keer dat ik in de Ziggo Dome was inderdaad top, alleen die bekertjes water zijn ellende.

Aardig dikke party, zeker vanaf Crypsis. Geluid zoals de vorige keer dat ik in de Ziggo Dome was inderdaad top, alleen die bekertjes water zijn ellende.

Idd beetje ****ed up is dat altijd daar? Wad mn eerste x ziggo dome had dop mee genomen zoals altijd maar kon beter een heel flesje meenemen haha

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

De t*ring zeg. Dik 50 minuten in de rij gestaan

Ben jij dit trouwens van de achterkant rond 40 seconden haha leek een beetje op jouw rug man ! http://youtu.be/0VVYbdqtmLs

Wou aan het einde nog wel gaan maar uitverkocht etc en toch geen zin om er weer 2-3 meier doorheen te jassen. Verder teveel snoepen ook niet goed voor de gains jwz

BKJN weer aanwezig

Wou aan het einde nog wel gaan maar uitverkocht etc en toch geen zin om er weer 2-3 meier doorheen te jassen. Verder teveel snoepen ook niet goed voor de gains jwz

BKJN weer aanwezig

Haha feit en zelf merk ik ook wel is dat je dan beter maar is feest kan overslaan want ik zeg ook wel is ooh ga wel nuchter maar dan ben je er en begint t toch wel te kriebelen :roflol:

Idd beetje ****ed up is dat altijd daar? Wad mn eerste x ziggo dome had dop mee genomen zoals altijd maar kon beter een heel flesje meenemen haha

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Ben jij dit trouwens van de achterkant rond 40 seconden haha leek een beetje op jouw rug man ! http://youtu.be/0VVYbdqtmLs

Haha awesome. That would be me ja.. leip dat je me herkent xD
Karma als k laptop heb

Haha feit en zelf merk ik ook wel is dat je dan beter maar is feest kan overslaan want ik zeg ook wel is ooh ga wel nuchter maar dan ben je er en begint t toch wel te kriebelen :roflol:

Oh dat mezelf vertellen dat ik nuchter blijf zit er al een paar jaar niet meer in :P BKJN wel thuiswedstrijd en 30 euro dus stukkie goedkoper

Terug
Naar boven