XXL Nutrition

Freddy got fingered

Zonder twijfel de slechtste film ooit gemaakt, ik raad aan je tijd hier niet aan te verspillen. Om aan te geven hoe slecht deze is: Scary movie 4 is een meesterwerk vergeleken met deze hoop dampende shit.

Scary Movie 4 is ook gewoon koel... 1 is vet, 2 is minder, 3 zuigt en 4 owned weer

freddy got fingered vond ik vorige keer geen reet aan, toen was ik wel heel wat jonger.. ga em zo maar is kijken aangezien ik toch thuis blijf today, morgen weer werken :(

Is ie nog slechter dan Napoleon Dynamite?

Napoleon Dynamite heb ik niet gezien.. maar deze film is ERG slecht.

Prachtige prent. Wederom uitmuntend acteerwerk van Freddy die al zijn collega's glansrijk van het doek speelt. Instant-classic.

Mijn quotering: 9.5/10

'Freddy got fingered' is veruit het meest indrukwekkende staaltje cinematografisch vernuft ooit op het witte doek uitgebracht. Het is dat ik geen 10/10 geef uit principe.

Ok...

wat een k*tfilm zeg, enzyme leg is uit wat je er nou zo boeiend aan vind

Heb geen verder geen zin in een discussie over deze film het is bizzare humor de begrijpt of niet..simpel.

Sommige scripts zijn wel sick idd (met Paard bv).
Maar net als met als bv Kung Pow in de zelfde categorie soort films....ze zijn meestelijk.
En dat hoeft ook niet niet iedereen in te zien.

Heb geen verder geen zin in een discussie over deze film het is bizzare humor de begrijpt of niet..simpel.

Sommige scripts zijn wel sick idd (met Paard bv).
Maar net als met als bv Kung Pow in de zelfde categorie soort films....ze zijn meestelijk.
En dat hoeft ook niet niet iedereen in te zien.

True, tom green vind je ofwel verschrikkelijk goed ofwel gewoon verschrikkelijk, ik hoor toevallig bij de laatste categorie al lag ik wel dubbel bij kung pow én bij borat

Mja, ieder zn ding, ik krijg iig zo'n tom green show nog niet eens uitgekeken

de tom green show vind ik dan weer wel geweldig...

Terug
Naar boven