AndroidHealthClinic

Freek de Jonge doet weer eens vervelend bij P&W

Idd, prachtige televisie lekker gepland iemand neerhalen. Ik vraag me af wat er in die uitgemergelde rotkop van hem om ging toen hij probeerde te zingen.

Handen af van mijn Freek. Freek en ik nken je de moeder.

ovosnovo zei:
Ik daag je uit voor een zangkunstenbattle. De verliezer moet zijn eigen ogen opeten.

Ja is goed wat zingen we. Maar heb ik wel vaker meegemaakt en dan sturen mensen bewijs. Een foto met een lepel om mee uit te lepelen maar dan ga je prachtig zingen, echt mooi dus rillingen en kippevel en dan win je dus vanzelfsprekend maar dan blijkt ze hebben helemaal geen ogen. Want die hadden ze gefotosoept.

3 minuten volgehouden,**** wat een gezeik.

Krijg het idee dat Freek quasi interessant wilt doen terwijl hij het niet is. Iets zeggen dan weer nee maar zus en zo, dan tegengas en dan geen zin meer.

Kan wel lachen om dit soort vastgeroeste typetjes die de huidige politieke realiteit niet meer kunnen aan & overzien. Het heeft even geduurd om al dit soort types vanuit de jaren '60 kwijt te raken maar over een jaar of 10 zijn ze allemaal met pensioen.

Freek de Oude staat symbool voor hen.

Kan wel lachen om dit soort vastgeroeste typetjes die de huidige politieke realiteit niet meer kunnen aan & overzien.

Is niet zo dat die Yernaz wat te zeggen had natuurlijk behalve "wat een linkse prietpraat". (En dan lachen met z'n allen. Wat ook niet eerlijk is want Freek is de komiek.)
En verder vooral rechts doen om het rechts doen en kijk eens hoe lomp en onverschillig we zijn met z'n allen. En lachen geblazen. (Is allemaal wel op en top Nederlands momenteel, dat wel) Dat is dan die huidige politieke realiteit van nu waar je het over hebt.
Hoeven we ook niet zo gelukkig mee te zijn natuurlijk.

Is niet zo dat die Yernaz wat te zeggen had natuurlijk behalve "wat een linkse prietpraat". (En dan lachen met z'n allen. Wat ook niet eerlijk is want Freek is de komiek.)
En verder vooral rechts doen om het rechts doen en kijk eens hoe lomp en onverschillig we zijn met z'n allen. En lachen geblazen. (Is allemaal wel op en top Nederlands momenteel, dat wel) Dat is dan die huidige politieke realiteit van nu waar je het over hebt.
Hoeven we ook niet zo gelukkig mee te zijn natuurlijk.

Gaat er niet om wat die Yernaz zei. Die hoefde niets te doen eigenlijk. Freek lult zichzelf vast. Lijkt wel een religieus met zijn patent om moraliteit. En zeggen dat iedereen zomaar grappen kan maken tegenwoordig en niet alleen de gutmenschen. Dat is alsof je iedereen een wapen geeft. En dan verhaal met die chinezen, was ook zo zielig. Rot toch op met die seniele vent.

Freek Lult zichzelf de verdoemenis in; Het was gewoon heel pijnlijk te zien hoe iemand die vroeger zo "vlot" praatte, nu zo moeilijk de woorden vindt.

Gaat er niet om wat die Yernaz zei. Die hoefde niets te doen eigenlijk. Freek lult zichzelf vast. Lijkt wel een religieus met zijn patent om moraliteit. En zeggen dat iedereen zomaar grappen kan maken tegenwoordig en niet alleen de gutmenschen. Dat is alsof je iedereen een wapen geeft. En dan verhaal met die chinezen, was ook zo zielig. Rot toch op met die seniele vent.

Valt wel mee, hij houdt een vrij sterk verhaal. Juist datgene wat hij beschrijft gebeurt dan ook weer. Alles wegzetten, in dit geval alles wat "links" is zonder enig argument en aanvallen op vorm, wat lachen en dat was het dan weer. (Trouwens zoals die politiek correcte jaren 60 generatie dat deed met "rechts", zoals hij een minuut daarvoor ook beschrijft wat ironisch is.)

Dat stukje over grappen en wapens was wel een beetje seniel ja. Maar dat maakt niet uit. Freek blijft mijn Freek.

Maar srs duizend keer liever een uitgesproken naïve idealistische gek natuurlijk dan Verdonk en zo'n prototype hufter anno 2013.

Valt wel mee, hij houdt een vrij sterk verhaal. Juist datgene wat hij beschrijft gebeurt dan ook weer. Alles wegzetten, in dit geval alles wat "links" is zonder enig argument en aanvallen op vorm, wat lachen en dat was het dan weer. (Trouwens zoals die politiek correcte jaren 60 generatie dat deed met "rechts", zoals hij een minuut daarvoor ook beschrijft wat ironisch is.)

Dat stukje over grappen en wapens was wel een beetje seniel ja. Maar dat maakt niet uit. Freek blijft mijn Freek. Lo
Maar srs duizend keer liever een uitgesproken naïve idealistische gek natuurlijk dan Verdonk en zo'n prototype hufter anno 2013.

Love is blindness.

typisch vervelend oud mannetje bah

Handen af van mijn Freek. Freek en ik nken je de moeder.

Ja is goed wat zingen we. Maar heb ik wel vaker meegemaakt en dan sturen mensen bewijs. Een foto met een lepel om mee uit te lepelen maar dan ga je prachtig zingen, echt mooi dus rillingen en kippevel en dan win je dus vanzelfsprekend maar dan blijkt ze hebben helemaal geen ogen. Want die hadden ze gefotosoept.

Je krijgt van mij een euro als je een stijfje van me moeder krijgt.

Terug
Naar boven