XXL Nutrition

Friesland de gekste?

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Familievete Leeuwarden met vuurwapens uitgevochten

Uitgegeven: 26 januari 2007 14:57

LEEUWARDEN - De twee schietpartijen eerder deze maand in de Antilliaanse gemeenschap in Leeuwarden zijn het gevolg van een vete tussen verscheidene families. De afgelopen vier jaar zijn er zeker zeven schietpartijen geweest. Daarbij is een dode gevallen en zijn zo'n twintig arrestaties verricht. Dat heeft teamleider Wessel Veenstra van de recherche in Leeuwarden vrijdag gezegd.

"We proberen de verschillende families uit Leeuwarden naar elders in Nederland te verhuizen om de partijen te scheiden", aldus Veenstra.

Donderdag bevestigde de politie al de aanhouding van twaalf Antillianen in heel Nederland die betrokken zouden zijn bij de vete in Leeuwarden.

Ik vind het er heerlijk! Import fries 4 life! :D

en dan krijg je nieuwe buren uit Leeuwarden...

Laatst bewerkt:
lwd is tog altijd wel gezellig lopen wat wazige figuren om maar waar niet haha :P

nog nooit wat gemerkt van die vete

Binnenkort krijgen ze een weekje de burgemeester van Maastricht, dus dan zullen alle problemen wel opgelost worden, denk ik.

Waar is de tijd gebleven, vroeger zou dit met rieken worden uitgevochten... stelletje boeren daro

wat een apen.

altijd vermakelijk die antillianen *kuch*

hoorde vroeger nog wel eens een aantal schoten als ik aan het logeren was bij een maatje van me..

Vriend van me zus zat zelfs een keer voor de tv, totdat er ineens met full automatische pistool naar binnen werd geschoten.. (achteraf verkeerd huis) gelukkig niemand gewond

ja, ik woon in Leeuwarden..

Terug
Naar boven