S Sava Freaky Bodybuilder Elite Member 10 media-items Lid sinds 3 jul 2007 Berichten 5.152 Waardering 4 22 sep 2008 #21 michiel4 zei: Wij hebben thuis cocosolie mct om frietjes te bakken, veel gezonder en lekkerder Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Kokosolie is top!
michiel4 zei: Wij hebben thuis cocosolie mct om frietjes te bakken, veel gezonder en lekkerder Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Kokosolie is top!
E EPK23 Cool Novice Lid sinds 3 jun 2008 Berichten 224 Waardering 0 22 sep 2008 #22 weet je toevallig ook welke temperatuur dit is. ik ververs het vrij snel ja. 6-8x frituren.
S strider3001 Novice Lid sinds 13 okt 2006 Berichten 1 Waardering 0 11 feb 2010 #23 iemand in de amsterdam Arena de laatste tijd een frietje gegeten ? iemand in de amsterdam Arena de laatste tijd een frietje gegeten ? Daar staat een apparaat dat zonder extra vet de friet afbakt. In de fabriek wordt toch alle friet in vet voorgebakken. Met het apparaat in de Arena wordt geen extra vet meer gebruikt. Het apparaat heet de ROFRY. Ik vind het persoonlijk lekkere friet.
iemand in de amsterdam Arena de laatste tijd een frietje gegeten ? iemand in de amsterdam Arena de laatste tijd een frietje gegeten ? Daar staat een apparaat dat zonder extra vet de friet afbakt. In de fabriek wordt toch alle friet in vet voorgebakken. Met het apparaat in de Arena wordt geen extra vet meer gebruikt. Het apparaat heet de ROFRY. Ik vind het persoonlijk lekkere friet.