Drunkenmaster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.142
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Hallo iedereen ik zou graag een paar oefeningen /schemas weten hoe ik het snelste 10kg kan verliezen.
Ik kom van 110 en zit nu op 86-88 heeft ongeveer een jaar geduurt.
Ik zou nu dus graag onder the 80 komen.
Heeft iemand een idee wat ik het best kan doen? hoeveel cardio per dag ?
Ik doe ongeveer 2-3x per week krachttraining 2 maal martial arts.
Ik let op men voeding en probeer zo weinig mogelijk koolhydraten te eten en zo weinig mogelijk verzadigde vetten.
Ik heb ondervonden dat als ik een low carb dieet doe dat ik na een paar dagen heel ziek begin te worden en een licht gevoel in men hoofd krijg ben er al eens door flauwgevallen was toen wel 4 kilo kwijt op minder dan een week.
Dus weet iemand oefeningen die ik elke dag kan doen om af te vallen zou graag 5 kilo afvallen op 2 weken heb nu vakantie dus tijd genoeg.
Mijn probleem zone is de buik voor de rest is alles redelijk strak en ik kom ben net herstelt van een gyno operatie dus ik denk dat ik beter nog wacht om de borst zwaar te trainen.
Alvast bedankt.
Ik kom van 110 en zit nu op 86-88 heeft ongeveer een jaar geduurt.
Ik zou nu dus graag onder the 80 komen.
Heeft iemand een idee wat ik het best kan doen? hoeveel cardio per dag ?
Ik doe ongeveer 2-3x per week krachttraining 2 maal martial arts.
Ik let op men voeding en probeer zo weinig mogelijk koolhydraten te eten en zo weinig mogelijk verzadigde vetten.
Ik heb ondervonden dat als ik een low carb dieet doe dat ik na een paar dagen heel ziek begin te worden en een licht gevoel in men hoofd krijg ben er al eens door flauwgevallen was toen wel 4 kilo kwijt op minder dan een week.
Dus weet iemand oefeningen die ik elke dag kan doen om af te vallen zou graag 5 kilo afvallen op 2 weken heb nu vakantie dus tijd genoeg.
Mijn probleem zone is de buik voor de rest is alles redelijk strak en ik kom ben net herstelt van een gyno operatie dus ik denk dat ik beter nog wacht om de borst zwaar te trainen.
Alvast bedankt.