XXL Nutrition

From fat to flat

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Waardering
1.142
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Hallo iedereen ik zou graag een paar oefeningen /schemas weten hoe ik het snelste 10kg kan verliezen.
Ik kom van 110 en zit nu op 86-88 heeft ongeveer een jaar geduurt.
Ik zou nu dus graag onder the 80 komen.
Heeft iemand een idee wat ik het best kan doen? hoeveel cardio per dag ?
Ik doe ongeveer 2-3x per week krachttraining 2 maal martial arts.
Ik let op men voeding en probeer zo weinig mogelijk koolhydraten te eten en zo weinig mogelijk verzadigde vetten.
Ik heb ondervonden dat als ik een low carb dieet doe dat ik na een paar dagen heel ziek begin te worden en een licht gevoel in men hoofd krijg ben er al eens door flauwgevallen was toen wel 4 kilo kwijt op minder dan een week.

Dus weet iemand oefeningen die ik elke dag kan doen om af te vallen zou graag 5 kilo afvallen op 2 weken heb nu vakantie dus tijd genoeg.

Mijn probleem zone is de buik voor de rest is alles redelijk strak en ik kom ben net herstelt van een gyno operatie dus ik denk dat ik beter nog wacht om de borst zwaar te trainen.

Alvast bedankt.

Focus je niet zo veel op gewicht verliezen, ga van de spiegel uit. Bereken je onderhoudsniveau (zie stickies in voedingssectie) en eet die hoeveelheid. Daarnaast zwaar trainen (staat zat informatie in andere topics) en doe vooral compound oefeningen. Daarnaast kan je kiezen om nog een minuut of 20 interval training te doen (na je krachttraining) om toch een kcal tekort te creëren.

Zoek gewoon een veel gebruikt schema op op het internet, een split of HST of iets wat je aantrekt, en begin er gewoon mee.

• Topic Starter Topic Starter
Focus je niet zo veel op gewicht verliezen, ga van de spiegel uit. Bereken je onderhoudsniveau (zie stickies in voedingssectie) en eet die hoeveelheid. Daarnaast zwaar trainen (staat zat informatie in andere topics) en doe vooral compound oefeningen. Daarnaast kan je kiezen om nog een minuut of 20 interval training te doen (na je krachttraining) om toch een kcal tekort te creëren.
ja maar het probleem is dat ik al een paar maand echt vast zit tussen 86-88kg

Dan zit er toch iets niet goed met je voeding. Toch maar eens narekenen en GOED op je voeding letten. Desnoods een week of twee alles afmeten, zodat je er gevoel voor krijgt.

Dan zit er toch iets niet goed met je voeding. Toch maar eens narekenen en GOED op je voeding letten. Desnoods een week of twee alles afmeten, zodat je er gevoel voor krijgt.
het enige dat me echt helpt is een koolhydraat vrij dieet 4 kilo op een week maar ik word misselijk als ik te weinig carbs eet

Spieren wegen zwaarder of vet he :)
Vet gaat weg en je spieren groeien beetje per beetje.

En jah er zijn wel wat mensen die problemen met koolhydraten hebben die er zo van verzwaren verminder het een beetje? :)

Spieren wegen zwaarder of vet he :)
Vet gaat weg en je spieren groeien beetje per beetje.

En jah er zijn wel wat mensen die problemen met koolhydraten hebben die er zo van verzwaren verminder het een beetje? :)
ja ik eet zo weinig mogelijk maar dan nog na een dag of 2 zonder koolhydraten is er een hard verschil zichtbaar
Zou het altijd wel willen

Terug
Naar boven