Fitness Seller

Front

groteL

Novice
Waardering
0
Ligt gecut van 105 kg naar 99/100 kg.
Train sinds 2,5 jaar, een jaar lang 1 keer per week en sinds anderhalf jaar volle bak 4 keer per week.

- 20 jaar
- 191 cm
- 99/100 kg

Doel: Sterker worden, ik wil over ongeveer een jaar meedoen aan een strongmen wedstrijd

Ja hallo .

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

Sorry ging verkeerd

Ik zag hem al in je gallery. Aardig veel massa. Wel redelijk hoog bf nog zo te zien.

jah.. zal ongeveer 16/17 procent zijn. ik cut nog door tot 95 kg en dan ga ik vol knallen

lol is dat 16 procent?

jah.. zal ongeveer 16/17 procent zijn. ik cut nog door tot 95 kg en dan ga ik vol knallen

Hoe gaat je cut tot nu toe dan? Ik ben met dezelfde lengte als jij ook van plan om tot de 100 te bulken. Dan cutten naar 95 ofzo. Heb je het gevoel dat je veel spier massa verlist? s6 nog iig.

denk jy dat het veel hoger zal zijn dan obeb? en cutten gaat heel goed. Ik doe 3 keer per week 30 tot 60 minuten cardio en wat meer op mijn voeding gelet. Voorheen pakte ik wekelijks Ben en jerry, katja en haribo.

naja aan de hand van deze foto zou ik je bf rond de 20% schatten. maar foto's geven soms ook een vertekend beeld... dus als je huidplooimeter hebt dan zal het wel kloppen;)

je bf is iig zeker boven de 20%.

ik vind je een stuk lichter ogen. of je moet hele buffe benen hebben

Ben iets zwaarder als jou met dezelfde lengte; wel lager BF gelukkig :p. Train ook voor strongman dus benieuwd naar jouw schema's! Train pas sinds 3 weken specifiek voor wedstrijden daarvoor een jaar 3 daagse split gedaan (pull-push-legs).

Foto van jou zegt mij weinig.. post een duidelijkere foto.

new pics plz

Gewoon cutten.
Wat voor cutschema heb je? (keto dieet al geprobeerd)?

mwah als ik op 15 procent zit vind ik het goed ik hoef niet ripped te zijn. Na 15 procent wel cleaner bulken en de haribo, katja, ben en jerrys en pannekoeken met suiker/stroop laten staan ;)

ik train gewoon met een standaard UB/LB schema en doe momenteel 3 keer per week cardio om nog ongeveer 5kg te cutten

mwah als ik op 15 procent zit vind ik het goed ik hoef niet ripped te zijn. Na 15 procent wel cleaner bulken en de haribo, katja, ben en jerrys en pannekoeken met suiker/stroop laten staan ;)

ik train gewoon met een standaard UB/LB schema en doe momenteel 3 keer per week cardio om nog ongeveer 5kg te cutten

zolang je eten maar goed zit

nix cutten, gewoon doorbulken. Voor SM minimaal 125 kg wegen....

edit: bij 1,91 m minimaal 140....

Gewoon door blijven gaan, je bent al goed bezig. Je bf zal wel 20% of erboven zijn, maar nog niet schikbarend hoog, gewoon zorgen dat je niet echt moddervet wordt, nog wat massa wint en pas later aan cutten denken.

Terug
Naar boven