XXL Nutrition

Frontloaden in 2e week ?

KingDavid

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
83kg
Kuur : Test-e 500mg 10 weken en winstrol als kickstart voor 6 weken.

Ik zit momenteel in dag 5 van men kuur heeft het nog zin om te frontloaden met sustanon, zo ja dan hoeveel zal ik nemen en om de hoeveel dagen ? Ik zat zelf te denken aan om de 3 dagen 250mg.

Kuur : Test-e 500mg 10 weken en winstrol als kickstart voor 6 weken.

Ik zit momenteel in dag 5 van men kuur heeft het nog zin om te frontloaden met sustanon, zo ja dan hoeveel zal ik nemen en om de hoeveel dagen ? Ik zat zelf te denken aan om de 3 dagen 250mg.

Je hebt n kickstart, waarom ook nog een frontload?

• Topic Starter Topic Starter
Dit is men eerste x winstrol en ik voel me nog steeds normaal geen krachttoename niks, wel doen mijn gewrichten pijn...
Mischien verwacht ik te veel ervan, maarja hoe dan ook heeft het nut of niet ? zal het verschil uitmaken of.. ?

Als je in dag 5 al gaat mopperen omdat je nog niets merkt dan verwacht je inderdaad te veel. Wat had je dan verwacht? Dat het tovermiddelen zijn?

met 5 dagen al pijn in je gewrichten, dat is ook snel. Hopelijk zit het je training niet in de weg straks, neem aan dat je 4 of 6 weken winny doet.

Beter geen frontload als je het aan mij vraagt.
Des te eerder je lichaam zich afzet tegen de dosis en je stilstaat.

dus het is beter meer verschillende componenten toe te voegen dan om een frontload te doen toch?

Naja beter.... Ik heb geen studies gedaan op honderd fitness/bodybuilders.
Maar hoe meer jij je receptoren bezet (ongeacht welke stof) hoe eerder je stil gaat staan, is mijn ervaring.

De ander heeft weer een vage theorie dat stabiele bloedwaardes je het beste doet groeien...

Maar t boeit echt niet veel als je 3ml Sust over de eerste 3 weken verdeelt.
t blijft toch allemaal maar een beetje een persoonlijk experiment al die kuurtjes toch :D

Naja beter.... Ik heb geen studies gedaan op honderd fitness/bodybuilders.
Maar hoe meer jij je receptoren bezet (ongeacht welke stof) hoe eerder je stil gaat staan, is mijn ervaring.

De ander heeft weer een vage theorie dat stabiele bloedwaardes je het beste doet groeien...

Maar t boeit echt niet veel als je 3ml Sust over de eerste 3 weken verdeelt.
t blijft toch allemaal maar een beetje een persoonlijk experiment al die kuurtjes toch :D

^^^Dit
Weet niet of dit je 1e kuur is maar zou in dat geval gewoon kijken wat 500 test voor je doet.

Succes verder!

kickstart van 6 weken? zou het vij 4 houden anders moet je het geen kickstart noemen.

Als je in dag 5 al gaat mopperen omdat je nog niets merkt dan verwacht je inderdaad te veel. Wat had je dan verwacht? Dat het tovermiddelen zijn?

Yup:D

met 5 dagen al pijn in je gewrichten, dat is ook snel. Hopelijk zit het je training niet in de weg straks, neem aan dat je 4 of 6 weken winny doet.

Het is soort van doffe ''pijn'', ik hoop dat het niet erger wordt, anders bye bye winny hello primo:o

^^^Dit
Weet niet of dit je 1e kuur is maar zou in dat geval gewoon kijken wat 500 test voor je doet.

Succes verder!

Eerste kuur sustanon only (side effects waren acne en haren op men rug)
Tweede kuur Test-e Deca ( geen sides)
Derde Kuur (primo only, dom dom dom k*t herstel)
En dit is men vierde :rolleyes:

Beter geen frontload als je het aan mij vraagt.
Des te eerder je lichaam zich afzet tegen de dosis en je stilstaat.

Thanks dat is goed om te weten, deels van de reden om frontloaden was omdat ik wilde experimenteren met nieuwe injection spots, ik denk dat ik dat dan maar met vit b12 shots ga doen.

kickstart van 6 weken? zou het vij 4 houden anders moet je het geen kickstart noemen.

Ja dat klopt je hebt helemaal gelijk .

Nu al klagen.Relax even het spul de tijd geven wat te gaan doen.
En sust erbij donderen zie ik niet als een frontload.

Ik dank u allen voor jullie reacties, ik heb besloten om het toch niet te doen.

Terug
Naar boven