XXL Nutrition

Full HD tv samsung/sony

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
Ik heb een 6 maanden geleden een 107 cm plasma aangeschaft, hd ready, maar aangezien ik toch een groter scherm wil ben ik gaan rondkijken, en kwam op 2 lcd schermen uit (plasmas Fullhd kan ik niet groter vinden dan 130 cm op panasonic na) de Sony KDL-52X2000 Sony KDL-52X2000 lcd televisie - prijsvergelijk, productvergelijk en reviews en de Samsung LE52M87B Samsung LE52M87B lcd televisie - prijsvergelijk, productvergelijk en reviews kan iemand mij enige tips geven?

Mag ik vragen waarom je voor een LCD kiest? In het algemeen zijn de plasma schermen nog steeds beter! Bij LCD is het beeld wat trager er zit er soms een waas/doffe plek overheen.

Als je toch voor een LCD wilt gaan zou ik zeggen neem een sharp, die komt het best uit de test.

Het is lastig om tips te geven over een televisie. Wat ik een heel mooi beeld vind, hoef jij ook niet perse mooi te vinden. Mijn tip is dan ook, stap de grootste tv-zaak in die je kan vinden, kijk naar welke tv je het mooist vind, en zoek dan op websites een winkel uit waar je hem zo goedkoop mogelijk kan kopen. Zo op internet is het heel moeilijk kijken, en in een tv-zaak kan je meteen zelf oordelen. Full-HD tv's zijn trouwens nog wel érg prijzig.

imo is die samsung beter, veel hoger contrast, 3HDMI's, PIP dmv digitale tuner

Plasma --> Pioneer en laten kalibreren ;) .

ik weet wel dat als je een dure tv gaat kopen dat je ook kan afdingen in de meeste winkels. Ik had pas met een vriend een tv gekocht waar hij 200 euro korting op kreeg na wat gezeur. Dus zou dat zeker doen. Voor de rest is het toch vooral je eigen keuze, dus kies wat jou het meeste bevalt.

Terug
Naar boven