XXL Nutrition

Futloosheid..Wat doe jij ertegen?

Sannez

Cool Novice
Waardering
0
Hellow,

Sinds ik aan het cutten ben, heb ik wel eens last van momenten of dagen dat ik totaal geen energie heb. Vet k*t dus!

Ik heb het gelukkig niet altijd, maar mijn vraag aan jullie is nu, wat raden jullie mij aan om te doen als ik me futloos voel. Of wat doen jullie in zo'n situatie??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..:help:

Ik ben nu 2 weken aan het cutten, ben al wel wat kwijt, maar ik worstel ook met motivatie e.d.

Ik zit nog nieteens zo heel laag in de koolhydraten maar ik voel me een beetje down en heb absoluut geen zin om te trainen. Ik doe het toch maar, maar meestal met tegenzin...

Fruit eten ofzo? Lijkt me niet al te ongezond, en als ik bijna in slaap viel tijdens nachtdiensten hielp het perfect.
En natuurlijk nooit te drastisch cutten, maar daar heb je niks aan.

precies was icosnivo zegt neit te hard willen gaan
bouw het langzaam op neem evt dextrose

of monster redbull 0.5 liter is dat

wejo daar ga je hard op haah

dat had zippie voor me mee genomen uit zo leger basis die door de amerikaan word gelijd dus die hebben amerikaanse spullen

Red bull (de suikervrije dan natuurlijk), koffie, maar niet te veel anders kun je je weer trillerig gaan voelen. Daar komt nog bij dat cafeïne ook nog eens de vetverbranding bevordert. Een powernap kan ook wonderen doen, mits je daar tijd voor hebt natuurlijk. Wat je ook kunt proberen om je training beter door te komen is een stukje fruit inderdaad, 1 of 2 dadels bijvoorbeeld, maar dan alleen vlak voor je training.

edit: toevoeging: O ja, extra vitamine b slikken!

Laatst bewerkt:
I second that! En letten op je ijzerinname. Het feit dat je minder gaat eten, betekent soms (eigenlijk: meestal) ook dat je minder van je benodigde vitamientjes en mineraaltjes binnen krijgt.

• Topic Starter Topic Starter
Red bull (de suikervrije dan natuurlijk), koffie, maar niet te veel anders kun je je weer trillerig gaan voelen. Daar komt nog bij dat cafeïne ook nog eens de vetverbranding bevordert. Een powernap kan ook wonderen doen, mits je daar tijd voor hebt natuurlijk. Wat je ook kunt proberen om je training beter door te komen is een stukje fruit inderdaad, 1 of 2 dadels bijvoorbeeld, maar dan alleen vlak voor je training.

edit: toevoeging: O ja, extra vitamine b slikken!

Thx voor je comment:D Koffie en Redbul, Compendido!!

Dat Vitamine B complex slik ik al een tijdje:)

Herken het.... moeilijke momenten gehad in de cut. Maar houdt je doelstelling voor ogen. Je moet er wat voor over hebben. En ga idd niet te hard... I can know ;)

Hellow,

Sinds ik aan het cutten ben, heb ik wel eens last van momenten of dagen dat ik totaal geen energie heb. Vet k*t dus!

Ik heb het gelukkig niet altijd, maar mijn vraag aan jullie is nu, wat raden jullie mij aan om te doen als ik me futloos voel. Of wat doen jullie in zo'n situatie??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..:help:
herken het ook, nu soms nog wel eens. ummmzz die suikervrije redbull (is al gezegt) koffie, groene thee,
stacker 4, buitenlucht opzoeken, wandelen in het bos van het zonnetje genieten (maakt serotonine aan), mischien iets meer kh's en minder vetten ?

was net ook helemaal gaar... ff een bakkie koffie 2 groene thee capsules van te tuinen en heeeerluk getraind:D

Speed

Ff serieus: paar bakken straffe koffie, maar niet teveel, omdat caffeine bepaalde vitamines wegneemt waardoor een tekort aan deze vitamines je je ook futloos gaat voelen. Mijdt zoveel mogelijk alcohol en drugs en sigaretten (niet makkelijk, weet ik).
Eet veel fruit met desnoods vitaminecapsules
Slaap genoeg
Hou een vast slaapritme aan.

• Topic Starter Topic Starter
Speed

Ff serieus: paar bakken straffe koffie, maar niet teveel, omdat caffeine bepaalde vitamines wegneemt waardoor een tekort aan deze vitamines je je ook futloos gaat voelen. Mijdt zoveel mogelijk alcohol en drugs en sigaretten (niet makkelijk, weet ik).
Eet veel fruit met desnoods vitaminecapsules
Slaap genoeg
Hou een vast slaapritme aan.

Valt wel mee hoor. Ik rook niet,ik drink niet en als klap op de vuurpijl gebruik ik geen drugs...:thumbup:

Dat voldoende slapen is een stuk moeilijker voor mij:eek:

Ik voel me ook vaak futloos (ook al eet je genoeg) ik denk dat dit een beetje er bij hoort, als je zo nauw op je training en voeding let is dit één van de minder leuke gevolgen volgens mij... (zeker als je een keer niet optimaal slaapt of zo)
Natuurlijk is het niet normaal als je dit héél vaak aan de hand gaat hebben!
Groete ! :D

zeker 8 uur proberen slapen elke nacht. Hoewel dit bij elke persoon verschillend is.

hou ik me zeker en vast aan, dag voor en dag na wedstrijden zelfs 9+ uur slaap.

Stomme vraag misschien maar in hoeverre kan je van koffie dik worden ? Ik drink het ook graag als ik zo in dipje zit maar denk altijd maar aan de kcal.

Terug
Naar boven