MuscleMeat

Futloosheid..Wat doe jij ertegen?

I second that! En letten op je ijzerinname. Het feit dat je minder gaat eten, betekent soms (eigenlijk: meestal) ook dat je minder van je benodigde vitamientjes en mineraaltjes binnen krijgt.

volledig mee eens, altijd zorgen dat je bij cut supplementen bijneemt die het meest essentiele aan vitaminen en mineralen vervangen.
zoek een combi waar je je goed bij voelt, niet elke persoon heeft dezelfde behoefte.

suc6;)

Hellow,

Sinds ik aan het cutten ben, heb ik wel eens last van momenten of dagen dat ik totaal geen energie heb. Vet k*t dus!

Ik heb het gelukkig niet altijd, maar mijn vraag aan jullie is nu, wat raden jullie mij aan om te doen als ik me futloos voel. Of wat doen jullie in zo'n situatie??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..:help:

Ik weet precies wat je bedoelt. Hele dagen rijstewafels en vlees in combinatie met werk kan echt pittig zijn. Ik betrap mezelf gewoon op staren en futloos zijn vanaf het middag uur.

Ik gebruik de redline vpx fatburner 3 x maal daags en caffeine caps van lipotrex om zelf erdoor heen te slepen. Het lukt aardig. Heel af en toe wat fruit als ik echt een wegtrekker krijg en wit wordt :D

Pas als ik train kom ik weer een beetje tot leven, dan voelt me lichaam zich beter bij de hoge hartslag die ik heb bij stilzitten achter mijn pc de hele dag.

Houd gewoon het eindresultaat voor ogen en denk aan alle jaloerse blikken wanneer je Ripped op t strand dan wel podium (afhankelijk van je doel) verschijnt.

srry voor het verstore vd thread ma zou 1 of 2 koppen koffie elke morge kunnen helpen dat je minder futloos bent? Dan niet alleen de 1ste 2 uur ma toch een 5-6 uur lang.

precies was icosnivo zegt neit te hard willen gaan
bouw het langzaam op neem evt dextrose

of monster redbull 0.5 liter is dat

wejo daar ga je hard op haah

dat had zippie voor me mee genomen uit zo leger basis die door de amerikaan word gelijd dus die hebben amerikaanse spullen

dextrose geeft juist bloedsuiker spiegelingen,neem dan een complex koolhydraat,zoals wat zilvervliesrijst of een banaan.
Wat bij mij altijd goed werkt is een animal cuts of xenadrine (time released )voor de hele middag,je hebt dan genoeg energie om te trainen of werken,zonder dipjes.
Neem wel dan wat 2grams aminozuren over de middag of een blikje tonijn in olijfolie tussen door.

Zal ik doen Sannez ;)

Dus het is het waard om te nemen?? Ik bedoel, zou het echt helpen?

tja probeer het zou ik zeggen, ik was gister in slaap gevallen op de bank.. ik werd wakker ff eten en ik was klaar om me bed in te gaan, maarja moest ff trainen..

bakkie koffie en 2 capsules en ik trainde als een gek dus, ik geloof niet dat dat alleen van die koffie komt..

Futloosheid

Mischien ijzertekort.
Had er vroeger ook last van maar heb nu een goed voedingssupplement waar je zoveel energie van krijgt.
Ik zou er niet meer zonder kunnen.
Groetjes

Ik heb vaker gehoor dat die groene thee caps overrated zijn.
Maar persoonlijk heb ik er geen ervaring mee. Zitten toch wel mensen op dit board die het gebruiken/gebruikt hebben? Gebruik anders de zoekfunctie (als je dat nog niet gedaan had).

ik ben ook zo moe de laatste tijd.. ben al vanaf begin maart aan het cutten.. 's nacht slaap ik erg slecht..
heb ook fatburners ( hydroxycut ) maar 0,0 energie..
en ik slik al extra ijzer..

Of probeer vitamine B-12, sinds ik die slik heb ik veel meer energie...

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen,ondersteun deze fase zowieso altijd met een sterke multy....welke kan er wel 20 opnoemen welke goed zijn.
Koop een vm 75 van solgar(een per dag)of een potje Allsports(2tabs per dag),de cuttings fase in zeker ook een stress factor voor je lichaam.

Terug
Naar boven