Fitness Seller

FYI bf mannen vs vrouwen

Ja zoals bijvoorbeeld die So..So..Somates ofzoiets :p

feelngood zei:
dus wat ik hieruit kan opmaken is dat een vrouw onder de 12 procent niet kan functioneren?

In ieder geval houdt de menstruatie er meestal mee op zo rond de 14% (verschilt per vrouw, en ook afhankelijk van het dieet). Ik meende dat 10% wel zo'n beetje genoeg was om superdroog op het podium te staan.

bij dat kantelpunt word zij een hij :)

Als mannen erg laag in vet% komen schijnt er ook nogal spannende dingen te gebreuren met testosteron enzo, dus dan wordt hij weer een zij, het vervaagt allemaal een beetje als het erg droog wordt blijkbaar.

wazzup zei:
Als mannen erg laag in vet% komen schijnt er ook nogal spannende dingen te gebreuren met testosteron enzo, dus dan wordt hij weer een zij, het vervaagt allemaal een beetje als het erg droog wordt blijkbaar.

dus niet te ripped staan, straks word je wakker en ligt je pik eraf :(

:D

of zij word wakker mét een pik

Ik schommel tussen Athletes en Fitness in :)

yezzz ben athlete :-) weer een meevaller

wazzup zei:

waar doel je precies op? vervaagt het allemaal? Ik zit nu onder de 10%. Moet ik mij nu zorgen maken :p :D

Athlete, zat volgens dat apparaatje op 6-7%, vond het wel weinig, gezien ik nog steeds me pack niet helemaal kan zien, zal wel een miscalc zijn, maar 10% heb ik sowieso. Vind trouwens droog uitzien altijd mooier dan dik en vatzig, maar dat spreekt voorzich :D

joepie

Ik ben een atleet :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik niet meer :D Ben nu meer een model zitzak geloof ik, maar die staat er niet tussen :o

nah, dat zal wel meevallen.

Nee, Dani dat geloof ik niet...

Het toonbeeld van vrouwelijke gespierdheid !

Terug
Naar boven