Fitness Seller

Fysiek sterker worden

Captain1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
57kg
hee
ik ben 16 jaar ik ben 1,73 en weeg 57 kilo.
ik wil graag wat fysiek sterker worden want ik ga mezelf aanmelden bij de landmacht.
mijn conditie is uitstekend ik loop 3200 meter in 12 minuten dus daar maak ik mee geen zorgen over.
maar fysiek ben ik niet echt sterk.
daarom heb ik eiwit shakes gekocht en nu wil ik er graag ook nog een mooi training schema bij.
iemand sugesties ?
met vriendelijke groet

Verkijk je niet op die shakes, die dingen hebben echt 0,0 effect als je voedingsschema niet in orde is, het is slechts een extra voedingsmiddel wat gebruikt kan worden om aan je totaal benodigde calorieën en eiwitten te komen, als dat totaal niet in orde is schiet je helemaal niks op. Honestly je gaat het verschil tussen een voedingsschema met of zonder die shakes echt niet merken, die dingen lijken al gauw wondermiddelen maar dat zijn ze verre van.

Denk dat je bij de landmacht het meeste heb aan uithoudings vermogen, en functional stength.
Ik zou gewoon een kracht programma doen zoals Starting strength / strong lifts etc als massa niet je doel is, maar alleen kracht.

Omdat je (lijkt me) niet teveel gewicht wil aankomen zou ik ongeveer 100-200calorieen boven je onderhoud eten inplaats van 500.

Sterk in bodyweight oefeningen schijnt ook een pre te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
nou ik wil wel aankomen want ik weeg nu te weinig ik moet minimaal 65 wegen
het liefst wil ik nog wat meer wegen dan dat want die bepakkingen enzo zijn redelijk zwaar

lekker veel eten (500 boven onderhoud) en een kracht training.

Hou er rekening mee datje cardio wel mee telt in onderhoud.

4l melk per dag? hello acne.

en succes met schijten haha.

Nee dat werkte echt niet voor mij, zou het ook niet aan raden.

Wil je sterk worden en gainen of niet? Met die mentaliteit blijf je klein en zwak.

Ja dat klopt want alleen met melk kun je die voedingsstoffen binnen krijgen ;)

Maar goed alle mensen met lactose intolerantie jullie horen het, met die mentaliteit blijf je klein en zwak.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 18:37 ----------

Dat zijn flink wat kcals, werkt voor iedereen!

Dit antwoord zocht ik, en OP denk ik ook.
Goed veel eten, al hoeft dit niet perse allemaal uit melk te komen!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de tips ga er zeker wat mee doen

Maar goed alle mensen met lactose intolerantie jullie horen het, met die mentaliteit blijf je klein en zwak.

Dit antwoord zocht ik, en OP denk ik ook.
Goed veel eten, al hoeft dit niet perse allemaal uit melk te komen!

nee natuurlijk niet, is wel een makkelijke bron..

omdat jij lactose intolerant bent is niet iedereen dat hé
voor mensen die het niet zijn kan melk een makkelijke en goede voedingsbron zijn.

als we alles waarvoor iemand anders intolerant/ overgevoelig/ allergisch voor is moeten meiden blijft er niet veel te eten over

Mijn punt was/is dat melk niet perse nodig is om te groeien.

Een beginner vertellen te beginnen met 4l melk per dag is niet de manier om goed diëten aan te leren in mijn ogen.

dat ben ik weer met je eens ;) is ook niet mijn manier

Een beginner vertellen te beginnen met 4l melk per dag is niet de manier om goed diëten aan te leren in mijn ogen.

True, ook al heeft dat weinig te maken met een beginner/gevorderde.
Ik prefereer ook het liefst zoveel mogelijk bronnen, maar alleen vanwege de vitamines en mineralen etc.
Voor je spiermassa/vetmassa maakt het geen **** uit imo, neem eens een kijkje in het logboek vsan JW

alles in mate

In mijn ogen ben jij de beginner, je komt net kijken.
Dit schema moet je geen jaren volhouden, enkele maanden. TS weegt 57kg dus heeft vrijwel geen vet op zijn botten hij kan het hebben.

Terug
Naar boven