AndroidHealthClinic

fysieke terugslag clen

ronaldo

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,
aan de heren die al clen gebruikt hebben of het nu gebruiken.
hebben jullie je cardioprestaties voelen verminderen tijdens clen gebruik.
ik zou ooit wel eens clen willen gebruiken,maar als het men prestaties van het mountainbiken verminderd hoeft het niet..daarom deze vraag

grtz

Ja ik heb er altijd wel last van, mijn cardio ging stukken zwaarder en was eerder gaar!!!

salbutamol gebruiken,heeft geen negatieve invloed op uithouding,integendeel!

Wat is salbutamol dan? heeft het wel dezelfde werking? of is het zwakker?

Salbutamol is veel zwakker. Clen kan je 10 tot 14 dagen een lichte boost geven maar wordt voornamelijk gebruikt vanwege z'n thermische eigenschappen. Het verhoogt namelijk je lichaamstemperatuur (dus de kachel verbrandt meer energie) en dus ideaal om gewicht te verliezen.
Clen is effectief in 2 week on 2 weeks off cycles.

praetorian zei:
Wat is salbutamol dan? heeft het wel dezelfde werking? of is het zwakker?

Laatst bewerkt:
Waarom zou jij,als mountainbiker een middel gebruiken dat dient om scherper voor de dag te komen?Jij verbrandt toch kalorieen genoeg?

als je scherper wil worden dan zou ik me in principe beperken tot efedrine. bij clen holt mijn conditie achteruit namelijk.

is het de bedoeling dat je bepaalde prestaties langer vol wil houden dan kom je al snel in de buurt van epo, aangezien dit een bb forum is zal je hier echter niet zo veel van vinden vermoed ik.

Maarja, efedrine staat weer op de verboden lijst.. Heb je dat gezeik weer (tenzij je amateur biker bent natuurlijk :)

clen niet dan?? :D

bovendien is efedrine redelijk snel uit je bloed, zou ik me dus niet te druk om maken

• Topic Starter Topic Starter
Ben maar amateurbiker en hobby bodybuilder...wou eigenlijk nog een beetje scherper worden en geen spiermassa verliezen..gebruik nu anavar en dat bevalt goed tot nu toe...dacht aan clen voor over een paar maanden om te proberen,maar ik zal het maar laten..

Clen is funest voor je conditie. Als je veel aan mtb doet zou ik eerder voor een eca stack gaan. Dan zul je heel veel plezier beleven aan je trainingen dan kan je blijven gaan.

• Topic Starter Topic Starter
eca stack??.ken ik niet

ik heb een paar keer clenbuterol gebruikt maar kan niet echt zeggen dat ik er wat aan gehad heb.
Het enige wat het bij mij deed was wat vet verbranden in de eerste 2 weken.
Na een kuurtje om je resultaten enigzins vast te houden werkte helemaal niet bij mij.

wiksycola zei:
Daar is clen toch ook voor :D
wiksycola zei:
Na een kuurtje om je resultaten enigzins vast te houden werkte helemaal niet bij mij
Heb je alleen clen gebruikt dan? Zonder middelen als Clomid om je eigen testoproductie weer op te starten vind ik het niet gek dat je geen massa vasthoud.
Hoe lang heb je gebruikt? En welke dosering?

Werktte niet, werkt niet en zal ook nooit werken om je resultaat vast te houden. Daar zijn betere middlen voor dus beter voorbereiden voor je iets gebruikt.

wiksycola zei:
ik heb een paar keer clenbuterol gebruikt maar kan niet echt zeggen dat ik er wat aan gehad heb.
Na een kuurtje om je resultaten enigzins vast te houden werkte helemaal niet bij mij.

dacht niet dat ik gezegd had dat ik alleen clen daarvoor gebruikt had.

Elmo zei:
Werktte niet, werkt niet en zal ook nooit werken om je resultaat vast te houden. Daar zijn betere middlen voor dus beter voorbereiden voor je iets gebruikt.

He Elmo, daar ben ik het mee eens.
Ik ben nu bezig met clen bij nakuur te nemen 2 dagen op 2 dagen af en ik moet zeggen, ik hou nog steeds alles vast, heb nog geen terugslag gehad.
Zelfs in kracht ben ik niet achteruit gegaan en dat heb ik meestal als ik klaar ben met een kuurtje.

greetz
Ccnp

wiksycola zei:

Ik gebruik 5 tabs verspreid over de dag van 0.02mcg van Spiropent

Eerst een week opbouwen tot je op 5 tabs bent, dan 2 dagen op , 2 dagen af.

Succes!!!!

Terug
Naar boven