AndroidHealthClinic

Fysieke zichtbaarheid test-e

Borstkas

Competitive Bodybuilder
Waardering
541
Lengte
1m88
Massa
96kg
Zit nu in mijn 3e week van de onderstaande kuur:

1-4 50mg winny ed
1-10 500mg test-e ew
12-14 20 nolva

Aankomende dinsdag 4e injectie.

Mijn kracht begint nu echt al enorm toe te nemen,en oog wat harder van de winstrol.

Kan nog niet zeggen dat ik fysieke toename in spiermassa dat door de test-e zou komen. Ben wel wat gegained in gewicht en massa maar ga er van uit dat dat komt van mijn voedingschema. Na hoeveel weken ga je écht groeien van de test?

Bedankt! :D

vanaf week 1 ga je al groeien, maar je ziet het pas zichtbaar vaak rond week 3 / 6. Beetje persoon afhankelijk. En niet dagelijks in de spiegel kijken werkt ook want je ziet zelf anders het verschil niet meer tussen de weken door :P

• Topic Starter Topic Starter
vanaf week 1 ga je al groeien, maar je ziet het pas zichtbaar vaak rond week 3 / 6. Beetje persoon afhankelijk. En niet dagelijks in de spiegel kijken werkt ook want je ziet zelf anders het verschil niet meer tussen de weken door :P

Nee klopt haha, maar je zult het verschil wel zien hoe je eerst was en op het moment dat je echt zwaar gaat groeien toch? Ik lees op internet van mensen die zichzelf gewoon elke dag zien groeien. :p

Nee klopt haha, maar je zult het verschil wel zien hoe je eerst was en op het moment dat je echt zwaar gaat groeien toch? Ik lees op internet van mensen die zichzelf gewoon elke dag zien groeien. :p

ja elke dag zien groeien lijkt me onzin, zou wel erg mooi zijn maar neem aan dat het niet echt klopt. Je ziet wekelijks wel wat verschil maar wat ik zelf heb is dat je na een tijd niet meer weet hoe je er eerst uit zag, en daardoor lijkt het niet dat je groter bent.

Dat elke dag groeien valt echt wel mee

Terug
Naar boven