AndroidHealthClinic

fysio loting

aceta

Advanced Bodybuilder
Waardering
85
Lengte
1m79
Massa
78kg
Oke ik ga me dus inschrijven voor fysio nadat ik me havo gehaald heb dit jaar
nu is er nog 1 ding... het is loting, ik vraag me echt af als ik dit niet haal wat dan?
kan je op andere hogescholen nog proberen?
hoe moet ik dit aanpakken?

Zit bijna geen werk meer in fysio, daarnaast gaat 1/3 van je salaris naar je pensioen. Succes tho.

• Topic Starter Topic Starter
nou is dat erg dan? beetje goed pensioen is nooit mis toch:P of zie ik het verkeerd

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 20:39 ----------

en je moet iets zoeken wat je leuk vind niet waar werk in is anders had ik wel wat anders gekozen

nou is dat erg dan? beetje goed pensioen is nooit mis toch:P of zie ik het verkeerd

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 20:39 ----------

en je moet iets zoeken wat je leuk vind niet waar werk in is anders had ik wel wat anders gekozen

Zit wel waarheid in. Bij dergelijke beroepen is het helemaal aan jezelf of er werk in is te vinden.
Ook daar werkt marktwerking. Als er veel aanbod is gaan consumenten voor de fysio die als 'goed' bekend staat of die de grootste naamsbekendheid heeft. Als je die 2 dingen voor elkaar hebt kun je in bijna elke branche aan het werk.

Zit wel waarheid in. Bij dergelijke beroepen is het helemaal aan jezelf of er werk in is te vinden.
Ook daar werkt marktwerking. Als er veel aanbod is gaan consumenten voor de fysio die als 'goed' bekend staat of die de grootste naamsbekendheid heeft. Als je die 2 dingen voor elkaar hebt kun je in bijna elke branche aan het werk.

Zo denk ik dus ook, en zoeken waar werk in is is vrij zinloos in mijn ogen.
Het ene jaar is er een tekort en dan weer teveel het zal altijd schommelen,er is nooit baanzekerheid.
Maar ik moet toch echt eerst de loting halen ;p

Zo denk ik dus ook, en zoeken waar werk in is is vrij zinloos in mijn ogen.
Het ene jaar is er een tekort en dan weer teveel het zal altijd schommelen,er is nooit baanzekerheid.
Maar ik moet toch echt eerst de loting halen ;p

Precies, waarom zou je ook een baan willen als je klaar bent met studeren.

Baan is overrated

Terug
Naar boven