Fitness Seller

Gaan We Weerrrrr...!!

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
3
Ok heren het is weer eens tijd voor wat vloeibaar goud :)

De laatste kuur bestond uit het volgende:
week 1/4 dianabol 30mg/d
week 1/10 testoviron 500mg/w
week 1/10 boldenone 400mg/w

week 4-12 500IU HCG
week 12/13 nolva 40mg/d, clomid 50mg/d
week 14/15 nolva 20mg/d

En zal nu worden ge-upgrade naar:
week 1 testoviron 1000mg
week 1 EQ 800mg
week 2/10 testoviron 500mg/w
week 2/10 EQ 400mg/w
week 1/10 proviron 50mg/d

week 4-12 500IU HCG
week 12/13 nolva 40mg/d, clomid 50mg/d
week 14/15 nolva 20mg/d

Doel is weer lekker door te bulken, en er naast groter misschien wat harder uit te komen.. Ik zat eraan te denken tren. acetaat toe te voegen? Hoe zouden jullie dit in de bovenstaande kuur bouwen? Verder zijn alle comments natuurlijk weer meer dan welkom :)

misschien een domme reactie hoor als ik iets over het hoofd zie maar doe je niet dezelfde kuur alleen dan met een frontload i.p.v een kickstart?

Ziet er goed doordacht uit, heb eigenlijk geen op- of aanmerkingen. :)

• Topic Starter Topic Starter
@Mr. J; thx, wanneer zou je beginnen met de tren. acetaat? zo tegen week 5? @ 75mg eod? en dan doortrekken tot week .. ?

@younggod; ongeveer, ik laat de dianabol eruit, gebruik gedurende de hele kuur nu ook proviron en wil tren. acetaat toevoegen :)

5 a 6 t/m 10 is mooi ja. :)

Tot en met week 10 enanthaat en boldenone Undecanoate en vervolgens in week 12 je nakuur beginnen lijkt me niet effectief tenzij je de nakuur wat langer maakt.
Als je dan ook nog tren toevoegt moet je axis van "nog dieper" komen.

Voor de rest een vrij stevige kuur waar je ongetwijfeld flink op zult groeien.

Succes

Laatst bewerkt:
idd je kan beter in week 13 met de nakuur beginnen aangezien de bol 3 weken actief blijft

missch winny voor de weken 8-13...

dus dan zet ie in week 8 t/m 10 4 soorten as ? vind ik nogal wat.

Waarom gelijk proviron erbij?
Ik zou het bewaren voor later in de kuur, dan heeft het meer toegevoegde waarde vind ik. Ik zou het dan nemen van week 6-12.
Het is toch zo dat hoelanger je in een kuur zit je meer SHBG gat aanmaken omdat er meer testosteron in je bloed aanwezig is. Na een aantal weken zal dit dan redelijk zijn gestegen en dan kun je er met de proviron voor zorgen dat je meer vrije test overhoud.
Je hebt dan tevens halverwegen het einde van je kuur wat extra's aangezien op een gegeven moment je een stuk langzame gaat groeien.

Ik denk dat je advies niet erg verstandig is. Wedden dat hij Proviron neemt tegen de sides van testosteron/oestrogeen? Dus een prima besluit om van week 1 tm 10 Proviron te nemen!

B.B.Junkie zei:
Waarom gelijk proviron erbij?
Ik zou het bewaren voor later in de kuur, dan heeft het meer toegevoegde waarde vind ik. Ik zou het dan nemen van week 6-12.
Het is toch zo dat hoelanger je in een kuur zit je meer SHBG gat aanmaken omdat er meer testosteron in je bloed aanwezig is. Na een aantal weken zal dit dan redelijk zijn gestegen en dan kun je er met de proviron voor zorgen dat je meer vrije test overhoud.
Je hebt dan tevens halverwegen het einde van je kuur wat extra's aangezien op een gegeven moment je een stuk langzame gaat groeien.

lol...volgende keer als ik reageer zal ik wat beter de thread doorlezen:)..

Elmo zei:
Ik denk dat je advies niet erg verstandig is. Wedden dat hij Proviron neemt tegen de sides van testosteron/oestrogeen? Dus een prima besluit om van week 1 tm 10 Proviron te nemen!

Waarom wil je wedden dan? :D
Een beetje oestrogeen is alleen maar voordelig in je kuur, tenzij je last krijgt van gyno. Volgens mij wordt oestrogeen eerder een probleem naarmate je verder in je kuur zit.

Meer dan je normale nivo aan oestrogenen is absoluut niet nodig en heel nadelig in een kuur. En dat je aklleen aan gyno denkt vind ik een beetke kortzichtig.

De beste man neemt het zwaar aromatiserende Dianabol. Daarnaast 10 x zoveel testosteron dan een normale in een week produceert. En jij hebt het over "vrije test". Wil je vrije test dan moet je zorgen dat het NIET aromatiseert naar oestrogeen.

B.B.Junkie zei:
Waarom wil je wedden dan? :D
Een beetje oestrogeen is alleen maar voordelig in je kuur, tenzij je last krijgt van gyno. Volgens mij wordt oestrogeen eerder een probleem naarmate je verder in je kuur zit.

ff offtopic:
die hele discussie over voordeel van oestrogenen snap ik niet. vocht en vet zijn toch fake massa. je wilt toch krijgen wat je ziet?
@elmo: ben je het helemaal met je eens!

@Iedereen; thx voor alle op- en aanmerkingen! ;)

@Elmo; ik gebruik geen dianabol deze kuur, dit heb ik in mijn vorige kuur gebruikt en deze keer vervangen door een frontload van test. enanth. en EQ.

ik heb de tren acet. zojuist ingebouwd :) en kom nu tot de volgende kuur:

week 1 testoviron 1000mg
week 1 EQ 800mg
week 2/10 testoviron 500mg/w
week 2/10 EQ 400mg/w
week 1/10 proviron 50mg/d
week 7/12 tren acet. 75mg eod

week 4-12 500IU HCG
week 13/14 nolva 40mg/d, clomid 50mg/d
week 15/16 nolva 20mg/d

kom net bij de dokter vandaan om een bloedonderzoek aan te vragen voor de kuur, heb tevens mn bloeddruk laten opmeten, en mn bovendruk is wat hoog.. de rechterarm meette 180, en de linker 160, een ideale waarde zou 140 zijn. De onderdruk was, en ik citeer, 'perfect' ;)

Zowiezo wacht ik de resultaten van het bloedonderzoek af, maar is mijn verhoogde bloeddruk een reden tot uitstel van de kuur? En wat kan ik hier tegen doen?

thx navy.. iemand enig idee of een verhoogde bloeddruk reden is voor uitstel van de kuur? :) En wat kan ik ertegen kan doen?

Terug
Naar boven