AndroidHealthClinic

Gaat deze game GTA Overtreffen ?

Is dat niet het vervolg van dat spel waarvan de developers grote gamesites heeft omgekocht om ze hele hoge recensies te geven?

Weet alleen dat deel 1 echt te k*t was.....En gezien de korte tijd tussen deze 2 games, kan ik me niet voorstellen dat deze ook maar in de schaduw van de gta serie mag komen te staan.

Trailers zien er altijd veeel vetter uit dan het spel zelf.

**** GTA, Red Dead Redemption is the shit!

Verhaal van gta 4 was toch wel even van een heel wat hoger niveau. De besturing is verder precies even k*t :D.

Eidos kan zich beter bezig houden met een sequel van total overdose!

Verhaal was van topniveau ;) Alleen daarnaast was niks meer te doen. Bij San Andreas was ik echt nog maanden bezig nadat ik het had uitgespeeld. Bij 4 had ik het na een weekje al wel gezien.

Verhaal was van topniveau ;) Alleen daarnaast was niks meer te doen. Bij San Andreas was ik echt nog maanden bezig nadat ik het had uitgespeeld. Bij 4 had ik het na een weekje al wel gezien.

Personages in 4 zijn gewoon veel dieper uitgewerkt, de meeste zijn lekker over de top, maar dat is natuurlijk een smaak ding. De personages in red dead vind ik echt totale leegte uitstralen.

4 was idd wel het slechtste deel uit de serie.

Ja, hoe heet die neef van je in GTA4 ook al weer? Lekker diepzinnig personage inderdaad, ik zwijmel helemaal weg als ik weer terugdenk aan zijn filosofische kijk op het leven en zijn creatieve manier van communiceren.

Jammer dat GTA4 zo doelloos is, je doet de hele tijd vet veel missies waar je dan tienduizenden dollars voor krijgt.. Maar er valt niks voor te sparen, ben snel afgehaakt.

Mafia 2 gaat GTA overtreffen. Eidos kan trouwens beter met een vervolg van Hitman komen. Dat is een goed spel.

Vond GTA 4 er indrukwekkender uitzien, jammer dat het zo'n doelloos spel was idd.

Heb het eerste deel gespeeld van Kane en Lynch, vond er weinig aan behalve veel schieten.

kheb kane and lynch dead man hier vind m zeer goed

GTA 4 doelloos? De essentie van het spel is het verhaal, actie en missies. Als je huizen wil kopen en je character wil managen koop je toch de Sims 3?

gta 4 is puur vermaak, doelloes mensen afknallen en rond karren en missies doen

Terug
Naar boven