XXL Nutrition

Battlefield 4

B5k is niks brah, kan ook niks vinden wat er op lijkt ;p

Wat vinden jullie t fijnste wapen om mee te schieten? Als je met zo'n Ace 23 schiet, is alles binnen een seconde dood lijkt wel.. iedereen jankt ook altijd als je die hebt ;o

Gebruikte veel die pp2000 met groene laser en reflex

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Longest Headshot 236.58 ;(
Kills 2,879
Deaths 2,484
ik zuig :(

Zolang je er maar plezier aan beleeft tog

Denk als ik met Tren begin dat ik BF4 maar een tijdje links moet laten liggen.. flip em nu al uit als ik weer eens door iemand gekilled wordt met zo'n m320 LVG of een xm25 Airburst. Die dingen moeten ze echt verwijderen uit t spel..

Haha ik heb BF4 nu op de ps4. Super vet spel maar ik ben echt een noob. Ben meer een pc gamer, rennende poppetjes mis ik altijd met die k*t sticks van de ps4.

BF4 op PS3 beetje de moeite? Mensen van hier die het spelen?

Is nu gratis op PC gedurende een week.
Gisteren gespeeld, vond het niet echt een verbetering tgnover 3 eigenlijk. Ziet er mooier uit, levels zeker ook, maar voelt niet goed en bvb jets zijn echt speelgoedjes vergeleken met de look&feel van die uit 3.
Ga het niet kopen, toch niet in zijn huidige staat.

Nog mensen die op PS4 spelen? Gisteren ps4 gehaald icm battlefield en direct hooked. Lekkere game man. 64 player servers lekker chaotisch.

Ja ik speel op de ps4 maar ik suck echt hard met die t*fus controller. Doe nu veel Warthunder

Jep ik speel ook BF4 op de PS4 :)

Al heel lang niet meer gespeeld, en nu Destiny eraan komt ga ik het voorlopig ook niet meer opstarten denk ik. Wel een hele vette game.

Nog mensen die de laatste DCL op de pc spelen?

Marcel kom

Mensen nog op de PC actief?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven