Fitness Seller

Gaga rules!

watn lelijkert ist toch ook

Maar wat een muziek :heart:

http://www.youtube.com/watch?v=ACm9yECwSso

Wat een heerlijk nummer weer van Gaga....supertalent is ze! En voor degenen die haar nog steeds een sl*t vinden, lees haar bio maar eens op wiki....

Wat hoogtepunten:
Ze kon op haar vierde de piano op gehoor spelen
Schreef haar eerste piano balad toen ze 13 was
Ze is pas 23 (!) en heeft nu al in een korte tijd veel faam gekregen
O ja, ze schreef ook verschillende nummers voor p*ssy Cat Dolls, Backstreet Boys, etc.

Ze is een typisch geval van: oordeel niet op uiterlijk.....

Trouwens, even voor de haters:

Kijk eens hoeveel hits die officiële video van Bad Romance heeft:

In een week bijna 16,5 miljoen hits!!!!

Nu gaan we kijken hoeveel hits de wereldberoemde Thriller van Michael Jackson had:

73 miljoen hits in 2 jaar tijd.

Hoeveel hits zal Gaga krijgen na 2 jaar, als dit zo constant door zal gaan?

Even rekenen:

54 weken x 16,5 miljoen= 891 miljoen x2= 1 miljard en 782 miljoen hits....

Dat zegt genoeg lijkt mij.....SHE RULES!!!!

lol je bent 34 en je luisterd naar zulke bagger? Ik dacht dat dit soort meuk voor onzekere tienermeisjes was.

Ik kan er niets aan doen, maar als die gaga op de radio is dan switch ik instinctief van zender! Ik vind haar oprecht het dieptepunt van wat de muziekwereld afgelopen jaar heeft voortgebracht...

Ik kan er niets aan doen, maar als die gaga op de radio is dan switch ik instinctief van zender! Ik vind haar oprecht het dieptepunt van wat de muziekwereld afgelopen jaar heeft voortgebracht...

Laten we eerlijk zijn ze is geen slechte zangeres. Het is die overdreven aandacht, die irritante focus op haar uiterlijk en haar 'unieke' mode statements; kortom die hele hype eromheen waardoor ik het zo ontzettend k*t vind. De muziek zelf doet me niet zo veel (ik snap de hype dan ook niet) maar ik kan er nog wel naar luisteren als het echt moet. Maar ook ik zet het instinctief af.

Wat betreft die discussies over of ze nou lelijk is of niet en alsof dat haar muziek zou moeten beinvloeden...c'mon we zijn geen meisjes van 13 hier. Who gives a **** hoe zij eruit ziet.

Laatst bewerkt:

Heeft dit iets met muziek te maken dan..???

:wanker:

http://www.youtube.com/watch?v=ACm9yECwSso

Wat een heerlijk nummer weer van Gaga....supertalent is ze! En voor degenen die haar nog steeds een sl*t vinden, lees haar bio maar eens op wiki....

Wat hoogtepunten:
Ze kon op haar vierde de piano op gehoor spelen
Schreef haar eerste piano balad toen ze 13 was
Ze is pas 23 (!) en heeft nu al in een korte tijd veel faam gekregen
O ja, ze schreef ook verschillende nummers voor p*ssy Cat Dolls, Backstreet Boys, etc.

Ze is een typisch geval van: oordeel niet op uiterlijk.....

Trouwens, even voor de haters:

Kijk eens hoeveel hits die officiële video van Bad Romance heeft:

In een week bijna 16,5 miljoen hits!!!!

Nu gaan we kijken hoeveel hits de wereldberoemde Thriller van Michael Jackson had:

73 miljoen hits in 2 jaar tijd.

Hoeveel hits zal Gaga krijgen na 2 jaar, als dit zo constant door zal gaan?

Even rekenen:

54 weken x 16,5 miljoen= 891 miljoen x2= 1 miljard en 782 miljoen hits....

Dat zegt genoeg lijkt mij.....SHE RULES!!!!

Even hoor, en dan wil ik er niets meer over kwijt;

1) Als ze daadwerkelijk zo verschrikkelijk muzikaal is (wat ik ten zeerste betwijfel!) als 'men' suggereert (o.a. op haar 4e jaar op gehoor piano kunnen spelen), waarom maakt ze dan zulke verschrikkelijk lege en ongeïnspireerde bagger? Doe jezelf eens een lol, pak gemiddelde lyric van Gaga erbij en vertaal die (just for fun..!) eens naar het Nederlands.. Je lacht je de ballen uit je broek. Wat dat betreft doet ze niet onder aan haar collega's zoals Spears.

2) Ik ben zelf echt geen fan van Michael Jackson, sterker nog; ik ken niet veel van 'm en wat ik van 'm ken daar gruwel ik van. Maar ik denk dat 'ie zich in z'n graf omdraait als 'm ten gehore komt dat 'ie met zo'n talentje vergeleken wordt.
En hoeveel hits ging zij verzorgen? Hoeveel kopieën van haar album zou zij verkopen?

'Hoeveel hits zal Gaga krijgen na 2 jaar, als dit zo constant door zal gaan?
Even rekenen:
4 weken x 16,5 miljoen= 891 miljoen x2= 1 miljard en 782 miljoen hits.....'

:no:

Als dat gebeurd, eet ik mijn gehele vinyl/platencollectie op! En jullie zijn allen mijn getuige..!

3) Iedereen die van mening is dat ze goede muziek maakt, vertelt daar direct bij dat dat los staat van haar uiterlijk. Maar wees nou alstublieft eens eerlijk tegen jezelf; als zij eruit zag als Erica Terptra (en dan bedoel ik Terpstra in dezelfde kleding als Gaga..!), had je daar überhaupt dan naar geluisterd? Of, nog interessanter; was het dan eigenlijk wel op de radio gekomen? Had ze dan eigenlijk wel een platencontract gekregen? Wees eerlijk, en wees met mij eens dat dat nooit gebeurd was als ze eruit zag als een tientonnertje..

En trouwens, het zegt jou genoeg dat er zoveel verkocht wordt? Ongeacht van wat je er zelf van vindt dus. Prachtig. Dus, als 75% van Nederland morgen besluit dat er een nieuwe bijbel geschreven moet worden waarin jezus een schelvis is die vereerd moet worden door 2 dagen met je reet in de favoriete windrichting moet gaan zitten... Dan doe jij dat ook, simpelweg om er (75% van +/- 17.000.000= ) 12.750.000 nieuwe bijbels verkocht zijn?

Doe jezelf een lol, en beslis wat je zelf mooi vindt..!

:wave:

Terug
Naar boven