XXL Nutrition

Game future /releases

Inderdaad ik wacht ook al een tijde op diablo 3, maar blizzard zegt dat ze geen realise datum willen uitbrengen omdat ze ook druk bezig zijn met gare patches voor wow :headbang:

de lui van wow zijn niet bezig met d3. zijn 2 aparte teams

ik draai het spel aan 1900x1200 :D arme console gamers... maar dan nog ziet het er uit als bagger. Wat natuurlijk relatief is, aangezien ik vind dat de gamesindustrie op een punt is gekomen dat zelfs lelijke games nog redelijk mooi zijn.
Vind het wel grappig, een paar jaar geleden was er op de ps2 een sandbox Hulk game, iedereen kraakte het af. Prototype is juist datzelfde spel (zelfde events, bewegingsvrijheid, combosysteem, etc...), maar hoofdpersonage is Alex Mercer. Nu vindt iedereen het geweldig. Imo geen slechte game, maar het zal me ook niet lang bijblijven nadat ik het heb uitgespeeld.

Hoe bedoel je? qua graphics? waren ze vroeger mooier dan?

1900x1200 staat toch gelijk aan full hd/1080P of is dat niet te vergelijken? want dan kan je dat toch ook op je PS3 draaien mits je een full hd scherm heb.

Ach.. ik heb ook spiderman gespeeld op de gamecube (zelfde systeem, vrijheid enz. van Activision) maar dat werd zo verdomd saai omdat het een grote herhaling van zichzelf was. Ik heb begrepen dat Prototype behoorlijk veel kanten op kan gaan en dat je het spel op verschillende manieren kan benaderen (als een bulldozer erdoorheen of gedaantes aannemen, infiltreren enz)

Dr zit alleen geen multiplayer in toch? had begrepen dat die er in eerste instantie wel zou komen maar toen is gecut.

Hoe bedoel je? qua graphics? waren ze vroeger mooier dan?

1900x1200 staat toch gelijk aan full hd/1080P of is dat niet te vergelijken? want dan kan je dat toch ook op je PS3 draaien mits je een full hd scherm heb.

Ach.. ik heb ook spiderman gespeeld op de gamecube (zelfde systeem, vrijheid enz. van Activision) maar dat werd zo verdomd saai omdat het een grote herhaling van zichzelf was. Ik heb begrepen dat Prototype behoorlijk veel kanten op kan gaan en dat je het spel op verschillende manieren kan benaderen (als een bulldozer erdoorheen of gedaantes aannemen, infiltreren enz)

Dr zit alleen geen multiplayer in toch? had begrepen dat die er in eerste instantie wel zou komen maar toen is gecut.

Ik bedoel dat er zelden of niet nog echt lelijke games worden gemaakt, naar mijn mening. Prototype zit gewoon aan de lelijke kant van wat nog mooi is.

Nee 1900x1080 =\= 1900x1200. En er zijn maar weinig ps3 en xbox games die boven 720p komen.

Ik zeg niet dat prototype slecht is, het is gewoon 100% hetzelfde spel als één of ander sandbox game met de hulk in de hoofdrol. Een spel dat destijds werd afgekraakt.

Prototype is leuk, net zoals bijvoorbeeld de laatste prince of persia... maar ik denk niet dat één van deze 2 echte klassiekers a la mario, sonic, metal gear, final fantasy, etc... zullen worden.

wie heeft er de vetste shooters van dit jaar (vorig jaar ook) voor mij op een rijtje? Heb niks te doen en moet maar weer eens wat games " kopen".

L4D (left 4 dead), beste multiplayer shooter. Ever. No contest

Prototype is leuk om even te doen, daarna ben je er ook direct klaar mee!:o

• Topic Starter Topic Starter
De ps3 kan röntgen foto's sneller lezen dan de daartoe dienende apparaten in het ziekenhuis ????

Het is geen COD meer maar de titel is nu gewoon MODERN WARFARE 2 .. 11 november 2009 kan niet wachten!! Infinity Ward is de beste in plaats van die gare Treyarch die maar WW2 spellen maakt.

Meestal komen alle games van EA games in oktober uit .. dus FIFA 2010 :D

Terug
Naar boven