Fitness Seller

games van de afgelopen twee jaar

critmonster

Freaky Bodybuilder
Waardering
449
Ben een kleine twee jaar uit de gaming wereld geweest, nu ga ik een nieuwe pc kopen.

Ik heb het helemaal niet meer gevolgd, dus is er misschien iemand die mij wat tips kan geven over games die ik echt moet kopen? Op mijn lijstje staan al:

league of legends
borderlands
batman: arkham asylum
torchlight
dead space extraction
assassins creed 2 + 3
mafia 2
red dead redemption
COD: black ops

Iemand nog games die ik hieraan moet toevoegen?

bad company + vietnam
crysis / warhead.. en dadelijk in maart de nieuwe.

fifa 11 :trollface:
ufc 2010 :trollfacex:

Starcraft II

Fallout 3 en Fallout New Vegas. Als je Fallout 3 nog niet hebt gespeeld tenminste, is overigens een betere keuze dan het legere New Vegas.

Bioshock 2

Blackops hooguit voor de multiplayer, vind de singe player maar irritant.

league of legends moet je niet kopen ouwe. gewoon de usa versie downloaden ( de europe crasht heel dikwijls ). en me adden :p

edit: amnesia the dark descent, s'avonds met headset en licht uit. drol in je broek gegarandeerd.

Counter Stike 1.6 of Source :trollfacex:
Zijn niet van de afgelopen 2 jaar maar wel erg vet om met een paar vrienden te spelen.

• Topic Starter Topic Starter
bad company + vietnam
crysis / warhead.. en dadelijk in maart de nieuwe.

Kun je UFC op de pc spelen?
Moet je er dan een controller op aansluiten?

Dacht ik ook aan ja. Maar ben niet zo voor RTS games, alleen RTW kon me nog boeien.

Fallout 3 en Fallout New Vegas. Als je Fallout 3 nog niet hebt gespeeld tenminste, is overigens een betere keuze dan het legere New Vegas.

Bioshock 2

Blackops hooguit voor de multiplayer, vind de singe player maar irritant.

Fallout 3 had ik al gespeeld ja, topgame was dat. Bioshock 2 ook al gespeeld.

Blackops is, vanzelfsprekend, voor de multiplayer ;)

league of legends moet je niet kopen ouwe. gewoon de usa versie downloaden ( de europe crasht heel dikwijls ). en me adden :p

edit: amnesia the dark descent, s'avonds met headset en licht uit. drol in je broek gegarandeerd.

Had gehoord dat league of legends best wel goed was. Maar niet kopen dan?

Na wat opzoekwerk heb ik amnesia: the dark descent aan mijn lijstje toegevoegd ;)

Vet man! Ik heb 2 tot 3 jaartjes geleden nog esl gespeeld speel het nu alleen met vrieden op zo'n warservertje die we zefl hebben gekocht. Altijd leuk als je je een keer verveeld.

Edit:je bent toch niet zo'n gamelux fag he? :roflol:

Laatst bewerkt:
red dead redemption is toch niet uit op pc?
ufc ook niet

Laatst bewerkt:
Heb vroeger ook nog veel gegamed, beste vind ik toch de MMORPG... zoals WoW, maar damn dat is echt verslavend!

Gelukkig ben ik nooit aan WoW begonnen. Paar jongens die ik ken komen niet eens meer op vrijdag of zaterdag avond naar de stad omdat ze gaan wowen.

Rainbowsix Vegas 2!

Fantastische game, met hoge replay waarde.

CoD MW 1 en 2

Fallout 3
Fallout New Vegas
Mass Effect 1
Mass Effect 2
Gears of War 2
Gewoon fantastisch.

Mass Effect 2 vond ik wel een beetje tegenvallen, erg lineair en te makkelijk.

Terug
Naar boven