XXL Nutrition

games van de afgelopen twee jaar

Counter Stike 1.6 of Source :trollfacex:
Zijn niet van de afgelopen 2 jaar maar wel erg vet om met een paar vrienden te spelen.

Laatste shooter die ik speelde voor black ops.

Kun je beter black ops halen ziet er toch wel beter uit.

Hoewel je bij cs 1.6 altijd wel vette maps had enz.

AC 1,2,Brotherhood

Europa Universalis 3 HTTT

Voor de rest redelijk weinig nieuwe dingen gedaan...

Ga jij eens gauw je mond spoelen jonge man! Cs met black ops vergelijken.....

sorry heb in die tussentijd niks gespeeld.:o

Dus meer kan ik niet vergelijken.

Maar serieus bij cs had je wel betere dingen vb. eigen maps maken. Die mappen vond ik veel beter dan black ops. En dan bedoel ik niet hoe ze eruit zien want als je kijkt naar graphics laat zon nieuwe game de oude zwaar stof bijten:D. Heb het alleen over online dan.

Wel nice is dat je bij black ops veel kunt aanpassen maar de mappen beginnen mij snel te vervelen.;)

• Topic Starter Topic Starter
mass effect 2 en rainbow six aan de lijst toegevoegd :)

Mass Effect 2 vond ik wel een beetje tegenvallen, erg lineair en te makkelijk.

Linear. Tsja, wat is linear he. Er waren veel sidemissions, leuk verhaal (wel een stuk minder dan 1) en het zag er goed uit. Voice acting is zoals in ME1 fantastisch, en de keuzes in de gesprekken zijn ook leuk.

Dat het makkelijk is, ben ik met je eens. Maar het spel draait vooral om het verhaal. Het is lekker laagdrempelig en speelt fijn weg.

Je doet er zo lang over als je zelf wilt. Ik heb hem nu drie of vier keer uitgespeeld (nolifer). Met alle sidemissies was ik er toch wel ruim 30 uur mee bezig.

Had gehoord dat league of legends best wel goed was. Maar niet kopen dan?

Na wat opzoekwerk heb ik amnesia: the dark descent aan mijn lijstje toegevoegd ;)
Ik zeg juist, dat je LoL niet moet kopen maar downloaden. Het staat wel in de winkel, maar dat is eigenlijk gewoon een pack waar je heel veel champions met unlockt. LoL is free to play.
Je kan voor elke champion sparen door matchkes te winnen.
Het enige dat je moet kopen met geld zijn skins, als ge graag eens een andere skin op je champ hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg juist, dat je LoL niet moet kopen maar downloaden. Het staat wel in de winkel, maar dat is eigenlijk gewoon een pack waar je heel veel champions met unlockt. LoL is free to play.
Je kan voor elke champion sparen door matchkes te winnen.
Het enige dat je moet kopen met geld zijn skins, als ge graag eens een andere skin op je champ hebt.

Ow, oké, nu begrijp ik het. Thanks man ;)

Zijn er hier nog mensen die cs spelen? Kunnen we misschien een keer een potje doen op een zondag avond.

Terug
Naar boven