Masters
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik zou voor een Macbook Pro gaan.
Je budget ligt zo te zien rond de 1500 eu. Voor ongeveer die prijs (1449 eu) heb je een heuze MacBook Pro 13", Intel Core i7 2.8GHz.
Deze bevat een dual-core Intel Core i7 processor die tikt op een kloksnelheid van maarliefst 2,8 GHz. Dit betekent dus dat je niet 1, maar 2 van deze razendsnelle i7 cores tot je beschikking hebt. Helemaal te gek toch? Daar waar je oude pentium 4 nog maar 1 core tot zijn beschikking had, heeft deze er gewoon ****ing 2! En dat met de superieure i7 chiparchitectuur, wow!
Daarnaast bevat het maarliefst 4 GB aan DDR3 werkgeheugen. Meer dan genoeg voor zelfs de meest uitgebreide computernerd, mocht je het toch te weinig vinden (om welke gekke reden dan ook), kun je het voor slechts 200 euro uitbreiden naar 8 GB, en voor maar 800 euro uitbreiden naar 16 GB.
En ook aan opslagruimte heb je meer dan genoeg. Deze krachtpatser is voorzien van een 750 GB SATA hardeschijf die 5400 rondjes per minuut draait. Dat zijn 60 rondjes per seconde! Razendsnel dus, en dat met maarliefst 750 GB.
Het grafische spektakel wordt voorzien door de Intel HD Graphics 3000. Ik zal de speerpunten even op een rijtje zetten van dit grafische wonder (van de Intel website af):
Accelerated graphics processing takes advantage of shared last-level cache between the processor and graphics.
Intel® 32nm process technology throughout, delivers higher performance and better energy efficiency.
Faster 3D rendering and more complex shading create more responsive and realistic 3D gaming.
Intel® HD Graphics 3000 delivers immersive and casual mainstream gaming capabilities with entry-level discrete graphics card performance without an additional graphics card or chip.
Voor de echte hardcore gamer dus!
Toevallig ook fan van Steve Jobs? Je hebt nu de kans om zijn biografie erbij te kopen voor 'n lousy 25 euro.
Al met al is dit zonder twijfel de beste bang voor je buck.
ga stuk hier.weet je, nadat ik dit briljante stukkie gelezen heb, snap ik nog minder van mensen die er WEL in stinken
ot: ik zou iig voor een ssd gaan als primaire drive. En neem dan min 120gb want alles daaronder zit zo vol.

Zeg het aub, weet soms niet wat ik moet denken over computers, hehe.