Fitness Seller

Gas van het eten.

lengte

Novice
Waardering
0
Ik ben nu 2 maanden serieus aan het trainen met een bij behorende voedingsschema!!
Ik merk dat ik meer gas vrij aan het laten ben en deze is tot het niveau dodelijke gestegen!!
Is dit normaal en is er wat tegen te doen?!

Welcome to DBB brah:rolleyes:

Eiwitten.. Pff wat had ik daar aan het begin een last van zeg. ( Zit nu nogsteeds aan het begin, maar de eerste maand was zo erg! wat een stank! )

Went wel bro

Koolhydraten gisten en zorgen voor extra gas.
Eiwitten rotten en laten het extra stinken.

Verhelpen

Dieetaanpassingen kunnen de vorming van darmgas doen verminderen. Sommige specerijen helpen hierbij, bijvoorbeeld kurkuma (door de aanwezige curcumine) en komijn, evenals sommige soorten zeewier. Minder eten van voedsel rijk aan koolhydraten (rijst, pasta, aardappelen en brood) kan ook winderigheid doen verminderen. Neemt men voedsel als probiotica of prebiotica om de balans van de darmflora te herstellen, dan kan dat vermindering van winderigheid tot gevolg hebben, maar het kan ook juist de winderigheid doen toenemen. Verder zijn er nog farmacologische middelen beschikbaar, zoals enzymen.

en drink daar nog eens een biertje bij en je bent een weapon of mass destruction

Ik zat serieus te twijfelen om met whey te beginnen maar hierdoor begin ik nog meer te twijfelen! Gas is zooo oncharmant!

Lekker wapperen met de deken als je vriendin naast je ligt :D
Gewoon meer drinken, scheelt een hoop :)

Gast je bent me net voor :P
Heerlijk om de deken over je heen te trekken, flink je casseine rust te laten lopen en dan de deken omhoog slaan.
Fotocamera pakken en het gezicht van je chick fotograferen als ze wakker word :P

heb er ook last van

bij mijn ook precies hetzelfde en stinke da ze doen!

Ook leuk als je in de auto zit en je kunt die ramen locken. Gewoon kachel hoog, ramen dicht en meuren maar!

Mijn vriend doet ook altijd van die rotgeintjes!
Zegt hij dat hij zijn scheten niet in kan houden... En dan trots dat hij is als hij zijn scheet ruikt.. Die gozer is gewoon rot vanbinnen. Mest is er niets bij.

Mannen, is het waar dat jullie scheten niet in kunnen houden?

Of is het voor jullie ''wie geen huur betaald moet er uit''?

Zegt hij dat hij zijn scheten niet in kan houden... En dan trots dat hij is als hij zijn scheet ruikt.. Die gozer is gewoon rot vanbinnen. Mest is er niets bij.

hahaha. nee inhouden doe ik ook niet meer dan word het alleen maar erger en krijg je buikpijn van. En na twee opgehouden te hebben komt ie er toch wel uit. En ja de eiwitjes zorgen voor mooie bij effecten:D

Ik vind mijn scheten altijd redelijk onbeleefd, mogen ze er eindelijk uit zitten ze nog te brommen!

:sad:

Je hebt zeker nooit naar die ene aflevering van South Park gekeken?

Als je je scheten te lang inhoud dan krijg je last van zelfontbranding.

Zou wel cool zijn trouwens :D

Tijdens het sporten wil ik er ook nog wel 1tje / of 2/3/+++ laten.. Ipv van alles ontkennen gewoon de rest waarschuwen :snorkel:

Boeie, lekker snuiveng

Terug
Naar boven