MuscleMeat

GE-TM labs

Fille69

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Beste heren

oxymetholone & dianabol ge-tm labs real/fake?

dank bij voorbaat ;)

IMG_4423.jpg

IMG_4424.jpg

IMG_4429.jpg

IMG_4430.jpg

IMG_4432.jpg

kom op kerel,...ik ken MP en zijn cornuit merken ook,maar kom op,kan je net zo goed vloeibaar gaan maken omdat je geen geld voor een pillendraaiding hebt. Armoedig hoor.

Overgens dnp,eca,passen niet qua hoeveelheden in een tab,ja dan kan je een cap nemen,maar nolva,dibol etc.....

Caps, tabs, vloeibaar.. zolang ze maar werken, belangrijkste:D. Maar er is nog weinig info over dit merk dus hopelijk heb je geluk

Hier hoor ik sterk wisselende meningen over de kwaliteit,de consument zal het eindoordeel geven. Dus we zullen gedult moeten hebben hehehe

Iemand vertelde mij dat het uit Bulgarije komt.....dan heb ik al voor oordeel,maar goed,dat ben ik dan ten voeten uit,de tijd zal het uitwijzen.
Ikzelf zou niet snel caps nemen,zeker geen MT omdat je dit never goed homogeen kan krijgen,bij kleine hoeveelheden van 2mg in een cap van 350-500mg per cap.

Hier hoor ik sterk wisselende meningen over de kwaliteit,de consument zal het eindoordeel geven. Dus we zullen gedult moeten hebben hehehe

Iemand vertelde mij dat het uit Bulgarije komt.....dan heb ik al voor oordeel,maar goed,dat ben ik dan ten voeten uit,de tijd zal het uitwijzen.
Ikzelf zou niet snel caps nemen,zeker geen MT omdat je dit never goed homogeen kan krijgen,bij kleine hoeveelheden van 2mg in een cap van 350-500mg per cap.

Ik kreeg t ook aangeboden maar ben er ook niet op in gegaan, ik laat liever anderen t eerst uitproberen. Maar goed ik hou t sowieso liever op de betrouwbare merken die er al langer zijn

Maar jij zou voor MT dus altijd voor injectie gaan btw?

Ik zou nooit voor MT gaan, idioten hoeveelheden, too eager mensen. Lees discussies over 2 of 4 mg. Doordat die k*tcaps op 2-5 mg gedoseert zijn nermt iedereen maar aam dat het normaal is. Paar jongens zitten op vloeibare is ook op 4 mg/ ml. Wil niet zeggen dat ze op 1 ml zitten. Zitten op 1 -1,5 mg pd, daar is die oplossing voor. Gasten zijn podium klaar. Wees wijs en kijk uit met MT. Niet voor leverwaardes, maar dit is een ****ing chemisch goedje met een anabolen werking van 100 op schaal 1-10 niemand weet werking op langer termijn. Ik zie daar ongelukken van komen.

Ik zou nooit voor MT gaan, idioten hoeveelheden, too eager mensen. Lees discussies over 2 of 4 mg. Doordat die k*tcaps op 2-5 mg gedoseert zijn nermt iedereen maar aam dat het normaal is. Paar jongens zitten op vloeibare is ook op 4 mg/ ml. Wil niet zeggen dat ze op 1 ml zitten. Zitten op 1 -1,5 mg pd, daar is die oplossing voor. Gasten zijn podium klaar. Wees wijs en kijk uit met MT. Niet voor leverwaardes, maar dit is een ****ing chemisch goedje met een anabolen werking van 100 op schaal 1-10 niemand weet werking op langer termijn. Ik zie daar ongelukken van komen.

Goeie post 2mg per is dag imo ook de max

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 10:39 ----------

Ik ga dr goed op trouwens tot nu toe GE TM

Als deze jongens schaars in grondstoffen komen te zitten zullen ze gerust was minder werkzame stof per cap doen. Tenminste, dat is typisch voor dit soort merken.
Ik zou t lekker bij de grote merken houden, waarvan sommige (met name 1) nog mooier pillen drukt dan pharmaseutische bedrijven t doen.

Maar ze zijn wel echt.

Als deze jongens schaars in grondstoffen komen te zitten zullen ze gerust was minder werkzame stof per cap doen. Tenminste, dat is typisch voor dit soort merken.
Ik zou t lekker bij de grote merken houden, waarvan sommige (met name 1) nog mooier pillen drukt dan pharmaseutische bedrijven t doen.

Maar ze zijn wel echt.

Wat heb je aan pillen die mooi zijn??? als ze hun werk maar doen,beter slecht gedrukt en goed werken dan goed gedrukt en...

Enige wat ik weet is dat Bulgarije het grootse anabolica imitatie land is....
Maar goed is zaak voor de consument.

Terug
Naar boven