MuscleMeat

'Gearbox neemt ontwikkeling Duke Nukem Forever over'

Flash1982

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
434
Moet het eerst maar zien.. maar goed als het idd zo is...:cool::cool::D:eek:

Website Kotaku beweert aanwijzingen te hebben dat de ontwikkeling van schietspel Duke Nukem Forever is overgenomen door het Amerikaanse Gearbox Software, dat net klaar is met Borderlands. De ontwikkelaar wil niet reageren.

Het is onduidelijk hoe Kotaku aan zijn informatie komt, maar de website stelt dat Gearbox Software de ontwikkeling van Duke Nukem Forever heeft overgenomen. Gearbox zou verdergaan waar de oorspronkelijke ontwikkelaar 3D Realms een jaar geleden is opgehouden. De website deed navraag bij zowel Gearbox Software als uitgever Take-Two Interactive. De uitgever bevestigde alleen het recht te hebben om Duke Nukem Forever op de markt te brengen. Gearbox-directeur Randy Pitchford wilde niet op het gerucht ingaan, maar liet wel los dat hij de situatie wellicht kan verduidelijken op de Penny Arcade Expo, die van 3 tot 5 september in Seattle plaatsvindt.

Gearbox is niet onbekend met Duke Nukem. De ontwikkelaar was belast met de ontwikkeling van Duke Begins, het spel dat in 2009 opdook in de rechtszaak tussen uitgever Take-Two en 3D Realms. Take-Two startte deze rechtszaak nadat ontwikkelaar 3D Realms besloot om de ontwikkeling van Duke Nukem Forever stil te leggen en het personeel te ontslaan. De ontwikkelaar had twaalf jaar aan het spel gesleuteld, waarbij het diverse keren van engine wisselde en opnieuw met het ontwerpproces was begonnen. Sinds de ontslagronde bij 3D Realms doken overigens al diverse geruchten op over een hervatting van de ontwikkeling van Duke Nukem Forever.

bron: http://tweakers.net/nieuws/69083/gearbox-neemt-ontwikkeling-duke-nukem-forever-over.html

zou nice zijn , die wil ik nog wel kopen als hij uitkomt

I'll rip your head off and shit down your neck! ^^

ach bullcrap, dat spel komt nu al 25 jaar uit maar nooit gaan ze ermee door. Bah, **** duke

duke is gruwelijk, alleen dat was vroeger... weet niet hoe het nu gaat worden :)

• Topic Starter Topic Starter
ach bullcrap, dat spel komt nu al 25 jaar uit maar nooit gaan ze ermee door. Bah, **** duke

dus ik neem aan dat ze dat zelf ook wel in de gaten hebben dat het niets minder dan perfect moet zijn.

Tuurlijk DNF duurt al een mensenleven, maar als ze alles goed krijgen..
gameplay maak ik me geen zorgen over... verouderde graphics/engine wel..
maar goed, gearbox zijn geen prutsers.. als het zo is komt het wel goed..
wie weet nemen ze nog een paar oude leden aan van 3drealms

De versie van een jaartje of 10 geleden heb ik echt ontelbare keren gespeeld... vet spel.
Misschien noemen ze het Duke Nukem Forever omdat it takes forever to develop?

idd, dat spel was de shit!

Dit spel komt of niet meer uit of flopt, want je kunt nooit meer aan zulke verwachtingen voldoen :)

Terug
Naar boven