MuscleMeat

Duke Nukem Forever teaser+screenshot!

Nu wil ik niet lullig doen, maar kommop! wat voor spellen hebben we nu, en wat komen ze met een k*t graphics aan er zijn veel mooiere spellen tegenwoordig, ik stel voor dat ze duke nog 3 jaar uitstellen om iets beters inelkaar te zetten :D (als ie echt nog ooit komt)

Man man..zal het er dan echt nog een keer van komen? :o

duke's stem klinkt alsof ie jarenlang aan de prozac en sigaren gezeten heeft ??? gameplay zag er ook niet echt super uit, zulle zien

- wapenmodellen
- leveldesign (waar is dat vegaslevel?)
- voiceacting
- meer dan 12 jaar delay
- nog steeds geen releasedate

= total fail

• Topic Starter Topic Starter
Niet zeiken, Duke is tha man!

"Hail to the king baby!"

Nobody steals our chicks, and lives.

Wat vet, zolang die maar als 1e op de PC uitkomt, en COOP Multiplayer bevat!

Het gaat er niet om hoe het eruit ziet, het gaat om de sfeer zoals Duke3d die had en de humor.

die kk game komt toch nooit uit. met een beetje geluk kunnen mijn kleinkinderen het spelen

Gisteren nog even Duke3d gespeeld via m'n htpc... zag er niet echt geweldig uit. (van de ene kant wel logisch, aangezien het een oud spel is... alhoewel Jazz Jackrabbit er stukken beter uit ziet :))

duke's stem klinkt alsof ie jarenlang aan de prozac en sigaren gezeten heeft ??? gameplay zag er ook niet echt super uit, zulle zien

- wapenmodellen
- leveldesign (waar is dat vegaslevel?)
- voiceacting
- meer dan 12 jaar delay
- nog steeds geen releasedate

= total fail

Alleen oestrogeen ridders kunnen haten op "Duke Nukem"

De statement blijft however waar.

nuked fail

Denk niet dat deze game ooit nog uitkomt, ondanks de recente filmpjes.

Aangezien de game al 10 jaar in ontwikkeling is, er door de hele gamebussiness lacherig over wordt gedaan en de zogenaamde screenshots er niet uitzien.

Ik haat de nieuwe generatie gamers.. stelletje graphics h**ren.

Duke Nukem 3d > Killzone

b*ch!!!!

Duke Nukem was altijd bruut. Lijkt me best stoer een spel ervan op de PS3 of X360

Terug
Naar boven