MuscleMeat

gebruik van creatine

sisko

Cool Novice
Waardering
0
ik heb zelf al wat opgezocht an kben al bijna 1 jaar bezig met fitness.op ons gym verkopen ze creatine van zo'n 60-70 euro en die neem je dan smorgens op zodat je veel meer energie hebt,je spieren sneller herstellen + meer KG pakt en ook nog is bijkomnt(er zitten dus koolhydraten in als ik ze mag geloven) :p is dit teveel van't goeie ? nu kwil wel is wa geld uitgeven om is te probere ma kan ni elke maand een doosje van 70 euro kope :( als ik nu 1x zou doen zou ik dat dan al merken ?
en wat als je stopt ? ga je gewoon verder bijkomen aan iets lager tempo of moet je dit blijven nemen ?

70euro lijkt me nogal veel geld voor enkel een pot creatine

Check xxlnutrition.nl voor normale prijzen ;)

Zolang je creatine ethyl ester gebruikt val je niks terug in gewicht. En een potje kost ong 30 euro voor goede creatine.

ik heb zelf al wat opgezocht an kben al bijna 1 jaar bezig met fitness.op ons gym verkopen ze creatine van zo'n 60-70 euro en die neem je dan smorgens op zodat je veel meer energie hebt,je spieren sneller herstellen + meer KG pakt en ook nog is bijkomnt(er zitten dus koolhydraten in als ik ze mag geloven) :p is dit teveel van't goeie ? nu kwil wel is wa geld uitgeven om is te probere ma kan ni elke maand een doosje van 70 euro kope :( als ik nu 1x zou doen zou ik dat dan al merken ?
en wat als je stopt ? ga je gewoon verder bijkomen aan iets lager tempo of moet je dit blijven nemen ?

gvd wat een afzetters, welke crea en merk is t precies?
btw zoals eerder gezegt: xxlnutrition

• Topic Starter Topic Starter
http://www.xxlnutrition.nl/product/303/Olimp/Creatine Magna Power

Deze stof speciale en gepatenteerde vorm van creatine heeft in studies laten zien de spierkracht al binnen twee weken enorm te verhogen. Het is ook een vorm dat vocht van buiten de spiercel de spiercel in trekt. Hierdoor ontstaat er een betere proteïne synthese (spieropbouw) en zichtbaar vollere spieren. Door creatine aan Magnesium te ‘koppelen’ werkt creatine ‘beter’ in je spieren. Met andere woorden, je spiercontracties worden krachtiger (je wordt dus sterker).

als ik da zo lees lijkt het me wel heel goed(vooral meer kracht en zichtbaar vollere spieren lijkt me leuk :p)
maja ik woon in belgie en we hebben geen visa ofso,kan ik die producten ni ergens anders in belgie vinden mss ? decathlon of een ander plek meer specifieker voor BB spullen ?

En met de bovenvernoemde creatine kom je echt LANG toe en is echt cheap

http://www.xxlnutrition.nl/product/303/Olimp/Creatine Magna Power

Deze stof speciale en gepatenteerde vorm van creatine heeft in studies laten zien de spierkracht al binnen twee weken enorm te verhogen. Het is ook een vorm dat vocht van buiten de spiercel de spiercel in trekt. Hierdoor ontstaat er een betere proteïne synthese (spieropbouw) en zichtbaar vollere spieren. Door creatine aan Magnesium te ‘koppelen’ werkt creatine ‘beter’ in je spieren. Met andere woorden, je spiercontracties worden krachtiger (je wordt dus sterker).

als ik da zo lees lijkt het me wel heel goed(vooral meer kracht en zichtbaar vollere spieren lijkt me leuk :p)
maja ik woon in belgie en we hebben geen visa ofso,kan ik die producten ni ergens anders in belgie vinden mss ? decathlon of een ander plek meer specifieker voor BB spullen ?

Ze hebben een belgisch rekeningnr waar je kan naar overschrijven ;)
De volgende dag staat het aan je deur.

en die creatine van hierboven die jullie aanraden zal hetzelfde effect hebben als die capsules of ? en wrom zijn die capsules duurder als die poeder als ze ni beter zijn ?

Het is ook een vorm dat vocht van buiten de spiercel de spiercel in trekt. Hierdoor ontstaat er een betere proteïne synthese (spieropbouw) en zichtbaar vollere spieren. (is van link die ik gaf)

dat bedoel ik vooral,is dit een ander soort(vorm) creatine ?

Laatst bewerkt:
en green magnitude,kost 34 eur en gaat 80 dagen mee is die niet goed ? neemt blijkbaar makkelijker op.ik ga zo bestellen ma weet ni wat exact,sommige trekke vocht rondom de spieren in het spier.die raak je dus terug kwijt ofwat ? is dit een voordeel/nadeel ?
dus ik kan ni kiezen tussen die green magnitude,link hierboven van andere posters en mijne link. help please :p

http://www.xxlnutrition.nl/product/118/Olimp/Tri%20Creatine%20Malate of dit ? laatste op gebied blabla,goed product of niet ?

en die creatine van hierboven die jullie aanraden zal hetzelfde effect hebben als die capsules of ? en wrom zijn die capsules duurder als die poeder als ze ni beter zijn ?

Het is ook een vorm dat vocht van buiten de spiercel de spiercel in trekt. Hierdoor ontstaat er een betere proteïne synthese (spieropbouw) en zichtbaar vollere spieren. (is van link die ik gaf)

dat bedoel ik vooral,is dit een ander soort(vorm) creatine ?

Het onderzoek is gedaan met creatine monohydraat (spierkracht, spierherstel, veiligheid etc.). Alle toevoegingen zijn niet absoluut noodzakelijk als je goed eet.

Kies je voor een zuivere creatine monohydraat zonder vervuiling dan is dit de beste optie:

http://www.powersupplements.nl/product_info.php?products_id=30

Capsules zijn er soms voor het gemak en soms voor de stabiliteit van een product. Stabiliteit van creatine monohydraat poeder is niet echt een probleem. De smaak is ook geen probleem. Capsules zijn daarom niet nodig. Ze maken het product alleen duurder.

ik ga green bulge bestellen,zo te zien ook op dit site veel mensen die het gebruiken :p

trainingsdage(3 dagen) 5 pre workout ma als ik non trainingsdage er 2 ofso neem zal dat ni genoeg zijn

Van Green magnitude zijn er ook veel goede ervaringen (check de amerikaanse fora maar eens). En het is een stuk goedkoper dan Green Bulge. Maar wij kunnen natuurlijk niet weten op welke je het beste reageert (en of je er wel op reageert).

ik zou gewoon lekker basic beginnen en een mono nemen.

helemaal mee eens barbellman! Gewoon beginnen met monohydraat en daarna verder kijken.

Terug
Naar boven